Porsche 911 Cabrio: Niebo nad głową za 70 tysięcy zł

Kiedyś znowu będzie lato, a wtedy będzie można się przesiąść do nowego Porsche 911 serii 992.

Publikacja: 09.01.2019 19:35

Porsche 911 Cabrio: Niebo nad głową za 70 tysięcy zł

Foto: moto.rp.pl

Sześć tygodni po debiucie nowego Porsche 911 Coupe zaprezentowana została wersja cabrio. Model 911 Cabrio dostępny będzie w wersji Carrera S i Carrera 4S. Dach kabrioletu wyposażony w tylną, szklaną szybę jest składany w pełni elektrycznie. Można to też robić podczas jazdy do 50 km/h. Nowa hydraulika dachu skraca czas otwierania dachu do 12 sekund. Windschott wysuwany jest również elektrycznie.

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

Napęd taki sam jak w coupe. 3,0 litrowy, turbodoładowany boxer o mocy 450 KM i 530 Nm maksymalnego momentu obrotowego. W Carrerze S napęd przekazywany jest na tylne koła, w modelu 4S na wszystkie cztery. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w modelu S trwa 3,9 sekundy (z pakietem Sport Chrono 3,7 sekundy), a prędkość maksymalna wynosi 306 km/h. W 4S pierwsza setka pojawia się po 3,8 s (Sport Chrono 3,6 s), a V-max wynosi 304 km/h.

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

Po raz pierwszy w kabriolecie dostępne będzie sportowe zawieszenie PASM (Porsche Active Suspension Management). Charakterystyka tego zawieszenia jest bardziej sportowa, sprężyny krótsze i bardziej twarde, poprzeczne stabilizatory przedniej i tylnej osi sztywniejsze, a całość jest o 10 mm obniżona względem seryjnego zawieszenia.

ZOBACZ TAKŻE: Premiera nowej generacji Porsche 911

Ceny 911 Carrera S Cabriolet w Polsce zaczynają się od 664 000 złotych, a 911 Carrera 4S Cabriolet – od 702 000 złotych. Model z otwartym nadwoziem jest droższy od coupe o 69 000 zł. Nowe warianty Porsche 911 można już zamawiać.

Sześć tygodni po debiucie nowego Porsche 911 Coupe zaprezentowana została wersja cabrio. Model 911 Cabrio dostępny będzie w wersji Carrera S i Carrera 4S. Dach kabrioletu wyposażony w tylną, szklaną szybę jest składany w pełni elektrycznie. Można to też robić podczas jazdy do 50 km/h. Nowa hydraulika dachu skraca czas otwierania dachu do 12 sekund. Windschott wysuwany jest również elektrycznie.

Napęd taki sam jak w coupe. 3,0 litrowy, turbodoładowany boxer o mocy 450 KM i 530 Nm maksymalnego momentu obrotowego. W Carrerze S napęd przekazywany jest na tylne koła, w modelu 4S na wszystkie cztery. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w modelu S trwa 3,9 sekundy (z pakietem Sport Chrono 3,7 sekundy), a prędkość maksymalna wynosi 306 km/h. W 4S pierwsza setka pojawia się po 3,8 s (Sport Chrono 3,6 s), a V-max wynosi 304 km/h.

Parking
Mazda CX-5 – wszystko, co dobre, ma swój koniec
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Materiał Promocyjny
Ukryj auto, odzyskaj spokój i przestrzeń
Parking
Międzynarodowy dzień dbania o samochód
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy