Reklama

Porsche 911 Cabrio: Niebo nad głową za 70 tysięcy zł

Kiedyś znowu będzie lato, a wtedy będzie można się przesiąść do nowego Porsche 911 serii 992.

Publikacja: 09.01.2019 19:35

Porsche 911 Cabrio: Niebo nad głową za 70 tysięcy zł

Foto: moto.rp.pl

Sześć tygodni po debiucie nowego Porsche 911 Coupe zaprezentowana została wersja cabrio. Model 911 Cabrio dostępny będzie w wersji Carrera S i Carrera 4S. Dach kabrioletu wyposażony w tylną, szklaną szybę jest składany w pełni elektrycznie. Można to też robić podczas jazdy do 50 km/h. Nowa hydraulika dachu skraca czas otwierania dachu do 12 sekund. Windschott wysuwany jest również elektrycznie.

Reklama
Reklama
""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

Napęd taki sam jak w coupe. 3,0 litrowy, turbodoładowany boxer o mocy 450 KM i 530 Nm maksymalnego momentu obrotowego. W Carrerze S napęd przekazywany jest na tylne koła, w modelu 4S na wszystkie cztery. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w modelu S trwa 3,9 sekundy (z pakietem Sport Chrono 3,7 sekundy), a prędkość maksymalna wynosi 306 km/h. W 4S pierwsza setka pojawia się po 3,8 s (Sport Chrono 3,6 s), a V-max wynosi 304 km/h.

""

Foto: moto.rp.pl

Reklama
Reklama
""

Foto: moto.rp.pl

Po raz pierwszy w kabriolecie dostępne będzie sportowe zawieszenie PASM (Porsche Active Suspension Management). Charakterystyka tego zawieszenia jest bardziej sportowa, sprężyny krótsze i bardziej twarde, poprzeczne stabilizatory przedniej i tylnej osi sztywniejsze, a całość jest o 10 mm obniżona względem seryjnego zawieszenia.

ZOBACZ TAKŻE: Premiera nowej generacji Porsche 911

Ceny 911 Carrera S Cabriolet w Polsce zaczynają się od 664 000 złotych, a 911 Carrera 4S Cabriolet – od 702 000 złotych. Model z otwartym nadwoziem jest droższy od coupe o 69 000 zł. Nowe warianty Porsche 911 można już zamawiać.

Sześć tygodni po debiucie nowego Porsche 911 Coupe zaprezentowana została wersja cabrio. Model 911 Cabrio dostępny będzie w wersji Carrera S i Carrera 4S. Dach kabrioletu wyposażony w tylną, szklaną szybę jest składany w pełni elektrycznie. Można to też robić podczas jazdy do 50 km/h. Nowa hydraulika dachu skraca czas otwierania dachu do 12 sekund. Windschott wysuwany jest również elektrycznie.

Napęd taki sam jak w coupe. 3,0 litrowy, turbodoładowany boxer o mocy 450 KM i 530 Nm maksymalnego momentu obrotowego. W Carrerze S napęd przekazywany jest na tylne koła, w modelu 4S na wszystkie cztery. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w modelu S trwa 3,9 sekundy (z pakietem Sport Chrono 3,7 sekundy), a prędkość maksymalna wynosi 306 km/h. W 4S pierwsza setka pojawia się po 3,8 s (Sport Chrono 3,6 s), a V-max wynosi 304 km/h.

Reklama
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy
Parking
Lexus RX 450h: Suma dobrych cech
Parking
Chińska droga do taniej elektromobilności
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Parking
McLaren razy dwa. Czyli co wybrać, gdyby…
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama