Maserati Levante GTS: Nowa wersja z silnikiem Ferrari

SUV Maserati otrzyma nową jednostkę napędową. Levante GTS będzie miało 550 KM i premierę na Goodwood Festival of Speed.

Publikacja: 14.07.2018 09:08

Maserati Levante GTS: Nowa wersja z silnikiem Ferrari

Foto: moto.rp.pl

To już drugi dostarczony przez Ferrari silnik do SUV-a Maserati. Pod maską Levante GTS znajdzie się podwójnie doładowana jednostka V8 o pojemności 3,8 litra i mocy 550 KM. To pozwoli nowej wersji przyspieszyć od zera do 100 km/h w czasie 4,2 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 292 km/h. W portfolio Maserati szybsza jest tylko wersja Trofeo (V8, 590 KM, 0-100 km/h – 3,9 s, V-max: 310 km/h), która przeznaczona jest wyłącznie na wybrane rynki.

""

Levante GTS wyróżnia się m.in. przednią partią nadwozia.

Foto: moto.rp.pl

Model GTS przejmie wiele elementów, które otrzymało Trofeo. Punkty wyróżniające się to zupełnie nowa stylizacja przodu i kompletnie nowy wygląd tylnego zderzaka. We wnętrzu znajdzie się naturalna skóra, sportowe pedały i system nagłośnienia od Harman-Kardon z 14 głośnikami. GTS przy okazji ogólnej modernizacji modelu Levante otrzyma również opcjonalnie montowane adaptacyjne reflektory LED-Matrix czy seryny system IVC (Integrated Vehicle Control), nowe kolory nadwozia, zmodernizowane wnętrze (nowy kształt lewarka automatycznej skrzyni biegów, poprawiona grafika zegarów).

ZOBACZ TAKŻE: Pięcioletni plan dla grupy FCA. Co z polskimi fabrykami?

Cena nowego modelu póki co nie jest znana. Najmocniejszy obecnie oferowany w Polsce model Levante (430 KM) kosztuje co najmniej 470 000 zł. Tańszy jest tylko diesel (275 KM) – od 376 000 zł.

To już drugi dostarczony przez Ferrari silnik do SUV-a Maserati. Pod maską Levante GTS znajdzie się podwójnie doładowana jednostka V8 o pojemności 3,8 litra i mocy 550 KM. To pozwoli nowej wersji przyspieszyć od zera do 100 km/h w czasie 4,2 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 292 km/h. W portfolio Maserati szybsza jest tylko wersja Trofeo (V8, 590 KM, 0-100 km/h – 3,9 s, V-max: 310 km/h), która przeznaczona jest wyłącznie na wybrane rynki.

Parking
Mazda CX-5 – wszystko, co dobre, ma swój koniec
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Materiał Promocyjny
Ukryj auto, odzyskaj spokój i przestrzeń
Parking
Międzynarodowy dzień dbania o samochód
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy