To już drugi dostarczony przez Ferrari silnik do SUV-a Maserati. Pod maską Levante GTS znajdzie się podwójnie doładowana jednostka V8 o pojemności 3,8 litra i mocy 550 KM. To pozwoli nowej wersji przyspieszyć od zera do 100 km/h w czasie 4,2 sekundy i rozpędzić się maksymalnie do 292 km/h. W portfolio Maserati szybsza jest tylko wersja Trofeo (V8, 590 KM, 0-100 km/h – 3,9 s, V-max: 310 km/h), która przeznaczona jest wyłącznie na wybrane rynki.
Levante GTS wyróżnia się m.in. przednią partią nadwozia.
Model GTS przejmie wiele elementów, które otrzymało Trofeo. Punkty wyróżniające się to zupełnie nowa stylizacja przodu i kompletnie nowy wygląd tylnego zderzaka. We wnętrzu znajdzie się naturalna skóra, sportowe pedały i system nagłośnienia od Harman-Kardon z 14 głośnikami. GTS przy okazji ogólnej modernizacji modelu Levante otrzyma również opcjonalnie montowane adaptacyjne reflektory LED-Matrix czy seryny system IVC (Integrated Vehicle Control), nowe kolory nadwozia, zmodernizowane wnętrze (nowy kształt lewarka automatycznej skrzyni biegów, poprawiona grafika zegarów).
ZOBACZ TAKŻE: Pięcioletni plan dla grupy FCA. Co z polskimi fabrykami?
Cena nowego modelu póki co nie jest znana. Najmocniejszy obecnie oferowany w Polsce model Levante (430 KM) kosztuje co najmniej 470 000 zł. Tańszy jest tylko diesel (275 KM) – od 376 000 zł.