Nieco ponad rok po coupe i kabriolecie Porsche wprowadza na rynek nową wersję – 911 Targa. Podobnie jak w przypadku swojego poprzednika, nowa Targa to klasyczna koncepcja ze sztywnym pałąkiem, nieruchomą tylną szybą i otwieraną środkową częścią dachu. Dostępna będzie z dwóch wersjach silnikowych – 385 KM (Targa 4) i 450 KM (Targa 4S), napęd na wszystkie koła jest wyposażeniem seryjnym. Standard napędu na cztery koła ma przede wszystkim przyczyny marketingowo-techniczne, ponieważ klienci Targa są jeszcze mniej wrażliwi na cenę niż kupujący inne warianty nadwozia. Ceny zaczynają się od 635 tys. zł za 911 Targa 4 oraz od 710 tys. zł za 911 Targa 4S.
Porsche 911 Targa.
Porsche ufa klasycznej koncepcji dachu. Podobnie jak w przypadku oryginalnego modelu z 1965 roku ma charakterystyczny, szeroki pałąk, ruchomą część dachu nad przednimi siedzeniami i panoramiczną tylną szybę. Dach można złożyć lub rozłożyć w ciągu 19 sekund. Nie zawsze było tak szybko. W przeszłości wymagana była do tego praca ręczna.
CZYTAJ TAKŻE: Porsche Cayman i Boxster GTS 4.0: Jest dobrze, jest normalnie