fot. Mitsubishi

W warszawskim centrum handlowym Promenada otwarto właśnie pierwszy w Polsce butikowy salon Mitsubishi. Pilotażowy projekt o nazwie Mitsubishi Store ma przybliżać markę klientom z największej polskiej aglomeracji.

Mitsubishi Store jest pierwszym w Polsce salonem sprzedaży samochodów japońskiej marki, który powstał w galerii handlowej. Pilotażowy projekt przewiduje powstanie sieci takich punktów w całej Europie. – Przestrzeń, zaprojektowana zgodnie z najnowszymi standardami Mitsubishi Motors, pozwoli klientom na zapoznanie się z ofertą marki, możliwe będą także jazdy próbne w okolicy galerii – podkreśla Marcin Kowalik, który nadzoruje realizację tego projektu z ramienia polskiego oddziału Mitsubishi Motors. Nowy punkt Mitsubishi Store jest obsługiwany przez firmę Zaborowski.

fot. Mitsubishi

Koncerny motoryzacyjne coraz wyraźniej poszukują nowych form docierania do klientów. Jedną z nich są punkty w centrach miast, które przyciągają klientów nie tylko możliwością obejrzenia samochodów bez konieczności wyprawy na obrzeża, gdzie zwykle zlokalizowane są duże, tradycyjne salony, ale i dodatkowymi atrakcjami, np. ofertą kulturalną. W 2018 roku w centrum Warszawy powstały dwa innowacyjne koncepty sprzedażowe – Volvo Car warszawa i Audi City. Studio szwedzkiej marki jest chętnie odwiedzane o różnych porach dnia i ożywia pustoszejącą wieczorami Marszałkowską, organizując koncerty, pokazy kina szwedzkiego i kolekcji skandynawskiego designu.

Volvo Car Warszawa przy ul. Marszałkowskiej / fot. Volvo

Audi postanowiło otworzyć swój nietypowy salon na pl. Trzech Krzyży. Audi City ma dwa piętra o łącznej powierzchni 520 m2. Centralnym elementem salonu są dwa specjalne pomieszczenia, tzw. Customer Private Lounge i jedna otwarta przestrzeń – Customer Lounge, w których zamontowano ekrany o przekątnej 98 cali z funkcjonalnością wirtualnej rzeczywistości (VR), na których klienci, mając do wyboru miliony możliwości, mogą skonfigurować samochód marzeń.

CZYTAJ TAKŻE: Store by Auto Wimar: Nowy pomysł Skody na klienta indywidualnego

Nietypowy salon uruchomiła także Skoda. Store by Auto Wimar przy ul. Grochowskiej w Warszawie to nowe podejście do sprzedaży aut. Właściwie można go pomylić z mieszkaniem, w którym stoją zaparkowane auta. Dużo drewna, metalu, designerskich mebli, klimatycznego oświetlenia sprawiają, że nie czujemy się tu jak w tradycyjnym salonie samochodowym. Skoda nazywa to odpowiedzią marki na zmieniające się potrzeby oraz zachowania klientów.

 

 

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

BMW i Daimler wycofują się ze wspólnego carsharingu w USA i nie tylko

Ogłoszona w lutym 2019 roku wspólna inicjatywa carsharingu pomiędzy Daimlerem i BMW zostaje wycofana ...

Ceny | Honda CR-V: Nie tylko dla fanów

Honda wyceniła nową generację CR-V. Dostępny w wersji siedmioosobowej i wyłącznie z silnikami benzynowymi. ...

Salon Los Angeles 2018: Możemy być z siebie dumni

Salon samochodowy w Los Angeles nie należy do największych, ale jest na tyle istotny ...

Toyota w Polsce ma się dobrze. Kolejny rekord sprzedaży

Toyota od czterech ostatnich lat bije własne rekordy sprzedaży na polskim rynku. W 2018 ...

Sergio Marchionne: Wielki Dottore, który nigdy nie założył garnituru

Spełnił wszystkie obietnice, poza jedną: że założy garnitur i krawat wtedy, kiedy Fiat znowu ...

Akcja serwisowa „Suzuki przed zimą”

W listopadzie Suzuki zaprasza wszystkich posiadaczy samochodów swojej marki do skorzystania z promocyjnej akcji ...