fot. Mitsubishi

W warszawskim centrum handlowym Promenada otwarto właśnie pierwszy w Polsce butikowy salon Mitsubishi. Pilotażowy projekt o nazwie Mitsubishi Store ma przybliżać markę klientom z największej polskiej aglomeracji.

Mitsubishi Store jest pierwszym w Polsce salonem sprzedaży samochodów japońskiej marki, który powstał w galerii handlowej. Pilotażowy projekt przewiduje powstanie sieci takich punktów w całej Europie. – Przestrzeń, zaprojektowana zgodnie z najnowszymi standardami Mitsubishi Motors, pozwoli klientom na zapoznanie się z ofertą marki, możliwe będą także jazdy próbne w okolicy galerii – podkreśla Marcin Kowalik, który nadzoruje realizację tego projektu z ramienia polskiego oddziału Mitsubishi Motors. Nowy punkt Mitsubishi Store jest obsługiwany przez firmę Zaborowski.

fot. Mitsubishi

Koncerny motoryzacyjne coraz wyraźniej poszukują nowych form docierania do klientów. Jedną z nich są punkty w centrach miast, które przyciągają klientów nie tylko możliwością obejrzenia samochodów bez konieczności wyprawy na obrzeża, gdzie zwykle zlokalizowane są duże, tradycyjne salony, ale i dodatkowymi atrakcjami, np. ofertą kulturalną. W 2018 roku w centrum Warszawy powstały dwa innowacyjne koncepty sprzedażowe – Volvo Car warszawa i Audi City. Studio szwedzkiej marki jest chętnie odwiedzane o różnych porach dnia i ożywia pustoszejącą wieczorami Marszałkowską, organizując koncerty, pokazy kina szwedzkiego i kolekcji skandynawskiego designu.

Volvo Car Warszawa przy ul. Marszałkowskiej / fot. Volvo

Audi postanowiło otworzyć swój nietypowy salon na pl. Trzech Krzyży. Audi City ma dwa piętra o łącznej powierzchni 520 m2. Centralnym elementem salonu są dwa specjalne pomieszczenia, tzw. Customer Private Lounge i jedna otwarta przestrzeń – Customer Lounge, w których zamontowano ekrany o przekątnej 98 cali z funkcjonalnością wirtualnej rzeczywistości (VR), na których klienci, mając do wyboru miliony możliwości, mogą skonfigurować samochód marzeń.

CZYTAJ TAKŻE: Store by Auto Wimar: Nowy pomysł Skody na klienta indywidualnego

Nietypowy salon uruchomiła także Skoda. Store by Auto Wimar przy ul. Grochowskiej w Warszawie to nowe podejście do sprzedaży aut. Właściwie można go pomylić z mieszkaniem, w którym stoją zaparkowane auta. Dużo drewna, metalu, designerskich mebli, klimatycznego oświetlenia sprawiają, że nie czujemy się tu jak w tradycyjnym salonie samochodowym. Skoda nazywa to odpowiedzią marki na zmieniające się potrzeby oraz zachowania klientów.

 

 

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Solaris już baskijsko-polski

Solaris będzie nie tylko baskijski, ale także trochę polski: 4 września koncern CAF odkupił ...

Niemcy pomogą naszej branży motoryzacyjnej

Majowy wzrost produkcji samochodów osobowych w niemieckich fabrykach daje szanse na zwiększenie zamówień polskim poddostawcom ...

Megane R.S. Trophy: Kochaj albo rzuć

Lubimy auta małe, duże, przestronne albo po prostu dobrze wyposażone. Wiele osób podejmuje decyzje ...

Top 5 najlepiej sprzedawanych SUV-ów na świecie

Suv-y to już coś więcej niż chwilowa moda. To światowy trend motoryzacji. Nie masz ...

Ford wyda fortunę na autonomiczne pojazdy

Ford ogłosił, że zamierza dynamicznie rozwijać projekty związane z technologią przyszłości – autami autonomicznymi. ...

Autostrada A4 na odcinku Wrocław-Legnica

Ruszają prace nad modernizacją autostrady A4

Przybliża się realizacja kluczowej inwestycji drogowej na Dolnym Śląsku - przebudowy zachodniego odcinka autostrady ...