fot. Mitsubishi

W warszawskim centrum handlowym Promenada otwarto właśnie pierwszy w Polsce butikowy salon Mitsubishi. Pilotażowy projekt o nazwie Mitsubishi Store ma przybliżać markę klientom z największej polskiej aglomeracji.

Mitsubishi Store jest pierwszym w Polsce salonem sprzedaży samochodów japońskiej marki, który powstał w galerii handlowej. Pilotażowy projekt przewiduje powstanie sieci takich punktów w całej Europie. – Przestrzeń, zaprojektowana zgodnie z najnowszymi standardami Mitsubishi Motors, pozwoli klientom na zapoznanie się z ofertą marki, możliwe będą także jazdy próbne w okolicy galerii – podkreśla Marcin Kowalik, który nadzoruje realizację tego projektu z ramienia polskiego oddziału Mitsubishi Motors. Nowy punkt Mitsubishi Store jest obsługiwany przez firmę Zaborowski.

fot. Mitsubishi

Koncerny motoryzacyjne coraz wyraźniej poszukują nowych form docierania do klientów. Jedną z nich są punkty w centrach miast, które przyciągają klientów nie tylko możliwością obejrzenia samochodów bez konieczności wyprawy na obrzeża, gdzie zwykle zlokalizowane są duże, tradycyjne salony, ale i dodatkowymi atrakcjami, np. ofertą kulturalną. W 2018 roku w centrum Warszawy powstały dwa innowacyjne koncepty sprzedażowe – Volvo Car warszawa i Audi City. Studio szwedzkiej marki jest chętnie odwiedzane o różnych porach dnia i ożywia pustoszejącą wieczorami Marszałkowską, organizując koncerty, pokazy kina szwedzkiego i kolekcji skandynawskiego designu.

Volvo Car Warszawa przy ul. Marszałkowskiej / fot. Volvo

Audi postanowiło otworzyć swój nietypowy salon na pl. Trzech Krzyży. Audi City ma dwa piętra o łącznej powierzchni 520 m2. Centralnym elementem salonu są dwa specjalne pomieszczenia, tzw. Customer Private Lounge i jedna otwarta przestrzeń – Customer Lounge, w których zamontowano ekrany o przekątnej 98 cali z funkcjonalnością wirtualnej rzeczywistości (VR), na których klienci, mając do wyboru miliony możliwości, mogą skonfigurować samochód marzeń.

CZYTAJ TAKŻE: Store by Auto Wimar: Nowy pomysł Skody na klienta indywidualnego

Nietypowy salon uruchomiła także Skoda. Store by Auto Wimar przy ul. Grochowskiej w Warszawie to nowe podejście do sprzedaży aut. Właściwie można go pomylić z mieszkaniem, w którym stoją zaparkowane auta. Dużo drewna, metalu, designerskich mebli, klimatycznego oświetlenia sprawiają, że nie czujemy się tu jak w tradycyjnym salonie samochodowym. Skoda nazywa to odpowiedzią marki na zmieniające się potrzeby oraz zachowania klientów.

 

 

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Mercedes może w pełni automatycznie parkować

Automatyczne parkowanie to na pozór nic nowego. Jednak nie w takiej formie, w jakiej ...

Pech Roberta Kubicy. Seria, w której miał się ścigać pod znakiem zapytania

Można stwierdzić, że Robert Kubica nie ma zawodowego szczęścia. Najpierw było wiele komplikacji związanych ...

Hyundai może zbudować Apple Car

Pojawiają się kolejne doniesienia o samochodzie firmowanym przez producenta iPhone’ów. O prowadzonych rozmowach z ...

Zmodernizowana Kia Stonic z polskim cennikiem

Kia delikatnie zmodernizowała miejskiego crossovera Stonic. Rok modelowy 2021 pojawi się w sprzedaży w ...

Mazda CX-30: Między wierszami

Kompaktowy SUV Mazda CX-30, który zadebiutował podczas tegorocznego salonu w Genewie, zamyka lukę między ...

Szumne otwarcie ogryzka autostrady A1

33-kilometrowy fragment autostrady A1 pomiędzy Częstochową a Pyrzowicami został otwarty w piątek tuż przed ...