Takiego salonu Skody jeszcze nie było. Nie tylko w Polsce, ale i na świecie.

Store by Auto Wimar to nieco inny salon. Właściwie moglibyście go pomylić z mieszkaniem, w którym stoją zaparkowane auta. Dużo drewna, metalu, designerskich mebli, klimatycznego oświetlenia sprawiają, że nie czujemy się tu jak w tradycyjnym salonie samochodowym. Skoda nazywa to odpowiedzią marki na zmieniające się potrzeby oraz zachowania klientów.

Store by Auto Wimar przy ulicy Grochowskiej 306 w Warszawie.

Umiejscowiony w na parterze nowoczesnego apartamentowca w Warszawie przy ulicy Grochowskiej 306 ma serwować najwyższy poziom obsługi dla klienta indywidualnego m.in. dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii multimedialnych, niespotykanych dotychczas w tradycyjnych salonach samochodowych. Jeden ze stołów to olbrzymi, dotykowy ekran, który jest multimedialnym konfiguratorem. To samo można robić na wiszących telewizorach. Coś podobnego widziałem do tej pory w salonach… Ferrari.

Salon ma za zadanie stworzenie lepszej atmosfery dla klienta indywidualnego. Lokalizacja w mieście ma sprzyjać dojazdowi nie tylko samochodem, ale i komunikacją miejską. O obsługę klienta ma zadbać 15 specjalnie wyszkolonych sprzedawców. Ma być miło i nowocześnie. To co Skodzie póki co na pewno się udało to stworzenie dobrego klimatu. Chociaż pomysł Skody nieco się różni, to kolejny ze swego rodzaju butików z samochodami, który sprawdził się już w Warszawie u takich marek jak Volvo czy Audi.

ZOBACZ TAKŻE: Skoda Scala | Łatwe pożegnanie

Przy okazji spotkania w nowym Store by Auto Wimar zapytaliśmy Tomasza Porawskiego, dyrektora marki Skoda w Polsce o jego opinię na temat nowego typu salonu i o krótkie podsumowanie roku 2018:
„Relacja pomiędzy ilością aut sprzedawanych do flot, a do klienta indywidualnego wyglądała niepokojąco. Dominacja klienta biznesowego była widoczna na pierwszy rzut oka. Nasi partnerzy, tacy jak Auto Wimar są świadomi tego, że klient detaliczny mógł się czuć czasami traktowany po macoszemu. Tu mamy punkt dedykowany wyłącznie dla klienta indywidualnego.
Przy okazji tworzenia tego punktu zbiegło się kilka rzeczy na raz. Raz, że Skoda zaczęła myśleć nad nowymi formatami dilerskimi, dwa Auto Wimar chce się zmierzyć z klientem indywidualnym, a my jako importer widzimy potencjał Warszawy z punktu widzenia klienta indywidualnego, który w Skodzie nie jest do końca wykorzystany.
Póki co nie mamy żadnych planów żeby takich punktów powstało więcej. Póki co traktujemy to jako swego rodzaju pilot. Musimy zobaczyć jak to zadziała. Mamy tu całą masę zupełnie nowych rzeczy, chociażby obsługa procesu serwisowego, bo tu na miejscu przecież nie mamy takiego zaplecza. Na końcu dnia trzeba będzie ten pomysł podsumować i zobaczyć jak się spina. Natomiast ja wierzę, że jest to świetna propozycja na duże aglomeracje. Klient zamiast szukać punktów dilerskich na obrzeżach miast może tu dojechać metrem czy autobusem. Jest więc wygodniej, szybciej i przytulniej.

Tomasz Porawski, Dyrektor marki Skoda w Polsce

„Zamykamy rok ze świetnym wynikiem. Niepodważalnie będziemy po raz dziesiąty z rzędu liderem rynku samochodów osobowych w Polsce, to jest bardzo duża szansa na to, że wydrzemy ten tytuł również Toyocie w kanale klienta indywidualnego. Myślę, że tego się raczej nasz główny konkurent nie spodziewał” – Tomasz Porawski, Dyrektor marki Skoda w Polsce.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Top 20: Czym jeżdżą Rosjanie

Jakie samochody kupują najchętniej nasi wschodni sąsiedzi? Sprawdzamy wyniki sprzedaży za pierwszą połowę 2018 ...

W czasie zagrożenia epidemicznego państwo może przejąć twój samochód

W sobotę (14 marca br.) wprowadzono w Polsce stan zagrożenia epidemicznego. Daje to rządzącym ...

Najczęściej kupowane auta używane w 2019 roku

Eksperci od sprzedaży samochodów używanych grupa AAA AUTO poprawiła historyczny rekord. W ubiegłym roku ...

Sprzedaż aut elektrycznych na świecie. Polska daleko w tyle

W pierwszej połowie roku Niemcy wysunęły się przed Norwegię na lidera sprzedaży aut elektrycznych ...

fot. Ford

Nowy Ford Transit: Z hybrydą i silnikiem trzycylindrowym

W przyszłości Ford będzie oferował Transita w wersji hybrydowej. Ale to nie koniec niespodzianek. ...

Aston Martin z 1956 roku – najdroższy samochód na Wyspach?

Sportowy model samochodu Aston Martin z 1956 roku może już wkrótce zostać najdroższym brytyjskim ...