Reklama

Hyundai i20 N: Tu liczy się frajda za kółkiem

Hyundai swoim pierwszym usportowionym kompaktem serii N dał prawdziwy popis swoich umiejętności. i30 N to rewelacyjny hot hatch. Teraz czas na kolejny model – i20 N.

Publikacja: 28.08.2022 13:14

Hyundai i20 N

Hyundai i20 N

Foto: Albert Warner

Takich aut dzisiaj praktycznie już nie ma. Ręczna skrzynia biegów, klasyczny hamulec ręczny, głośny wydech, sportowy charakter, mocny, przeważnie 200-konny silnik - czyli sportowe wersje miejskich modeli. Spore koszty produkcji vs. mniejszy zarobek i coraz mniejsze zainteresowanie klientów praktycznie spisały segment małych aut na wyginięcie. Tym samym o niegdyś popularnych sportowych odmianach takich modeli, małych hot hatchach można dzisiaj zapomnieć. Szkoda, bo auta pokroju VW Polo GTI czy Forda Fiesty ST to znakomite miejskie rozweselacze. Świetnie jeżdżą i rewelacyjnie spisują się nie tylko w mieście, ale też np. na górskich drogach. Najtańszy bilet wstępu do sportowej jazdy i emocji za kółkiem.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Za Kierownicą
McLaren Artura Spider: Hybryda, która daje frajdę z jazdy
Za Kierownicą
GAC Hyptec HT: Chiński SUV z aspiracjami premium
Za Kierownicą
Nie tylko asfalt. Porsche Cayenne GTS w Bieszczadach
Za Kierownicą
Audi RS e-tron GT Performance: Piorun z Ingolstadt. Audi z szaloną mocą
Za Kierownicą
To tam się wszystko zaczęło. Podróż Maybachem S580 do kolebki luksusu
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama