Aktualizacja: 27.04.2025 02:47 Publikacja: 28.08.2022 13:14
Hyundai i20 N
Foto: Albert Warner
Takich aut dzisiaj praktycznie już nie ma. Ręczna skrzynia biegów, klasyczny hamulec ręczny, głośny wydech, sportowy charakter, mocny, przeważnie 200-konny silnik - czyli sportowe wersje miejskich modeli. Spore koszty produkcji vs. mniejszy zarobek i coraz mniejsze zainteresowanie klientów praktycznie spisały segment małych aut na wyginięcie. Tym samym o niegdyś popularnych sportowych odmianach takich modeli, małych hot hatchach można dzisiaj zapomnieć. Szkoda, bo auta pokroju VW Polo GTI czy Forda Fiesty ST to znakomite miejskie rozweselacze. Świetnie jeżdżą i rewelacyjnie spisują się nie tylko w mieście, ale też np. na górskich drogach. Najtańszy bilet wstępu do sportowej jazdy i emocji za kółkiem.
Trzy dni jazdy po śniegu i lodzie za kierownicą Porsche. Brzmi jak dobra zabawa, ale to coś znacznie więcej. W A...
BMW swoją topową wersją M5 udowodniło już, że nadal w tych niełatwych, ekologicznych czasach potrafi robić znako...
Pomimo genów Porsche, RS E-Tron GT to prawdziwe Audi. Wszelkie minusy rekompensuje fantastycznym napędem, znakom...
Są takie chwile, kiedy komfort połączony z dużą ilością miejsca to wciąż za mało. Kiedy nie chcesz rezygnować z...
Rolls-Royce Ghost to samochód, który jest wizytówką innego świata. To też idealne auto na podróż po wyjątkowo dr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas