Tyle kosztuje Volkswagen Golf po liftingu. Bazowy silnik to 1.5 TSI

Volkswagen Golf 8.5, czyli wersja po liftingu, jest już w salonach i ma polskie ceny. Niemiecka marka ze swoim kompaktowym szlagierem startuje od kwoty 112 100 zł.

Publikacja: 07.03.2024 05:38

Zmodernizowany Volkswagen Golf

Zmodernizowany Volkswagen Golf

Foto: mat. prasowe

Styczeń był ważnym miesiącem w kalendarzu marki Volkswagen. To wtedy pokazano Golfa po liftingu. Mimo wielkiej popularności SUV-ów, a także rynkowej „inwazji” aut elektrycznych, kompaktowy model wciąż cieszy się zainteresowaniem. Lifting nie był rewolucyjny, ale odświeżył Volkswagena segmentu C. Jedną ze zmian była np. rezygnacja z silnika 1.0 TSI. Teraz bazowy jest motor to jednostka 1.5 TSI o mocy 115 KM. Z kolei topowe wersje otrzymały zastrzyk mocy.

Foto: mat. prasowe

Teraz znamy już ceny odświeżonego Golfa. Można go kupić - jak na razie - z dwoma silnikami (1.5 TSI 115 KM i 150 KM) i w czterech wersjach. To bazowa, czyli po prostu Golf, Life, Style i Special Edition. Później do gamy dołączą R-Line, GTI i GTE, a także silniki 2.0 TDI (115 lub 150 KM), 2.0 TSI 265 KM i odmiany hybrydowe plug-in (204 i 272 KM). Najtańszy Golf z silnikiem 1.5 TSI 115 KM i z ręczną skrzynią biegów kosztuje 112 100 zł w wersji hatchback. Kombi, czyli Variant, wyceniono na 119 900 zł. Takie auta mają na pokładzie m.in. czujniki parkowania z przodu i z tyłu, klimatyzację automatyczną, tempomat i reflektory LED.

Czytaj więcej

Oto Volkswagen Golf po modernizacji. Witamy generację osiem i pół
Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

Foto: mat. prasowe

Zmodernizowany VW Golf stratuje z ceną 112 100 zł

Bogatsza odmiana Life ma indukcyjną ładowarkę do smartfonów, wewnętrzne oświetlenie ambiente, regulację podparcia lędźwiowego na fotelach z przodu, skórzaną kierownicę, alufelgi oraz tempomat adaptacyjny. Kosztuje co najmniej 115 090 zł. Wersja Special Edition kosztuje od 115 890 zł. Jest więc nieznacznie droższa od Life, a ma dodatkowo m.in. przyciemniane szyby, 17-calowe alufelgi, lakier metalizowany, alarm i systemy Keyless i Light Assist. Golf Style kosztuje od 134 090 zł (kombi od 138 990 zł), ale tutaj mówimy już o silniku 1.5 TSI 150 KM (ze skrzynią ręczną, automat DSG wymaga 10 300 zł dopłaty, dodatkowo auto staje się wtedy miękką hybrydą). Auto ma 17-calowe alufelgi, reflektory LED Plus, klimatyzację trójstrefową i sportowe fotele. Czekamy na ceny wersji z innymi silnikami.

Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

Foto: mat. prasowe

Volkswagen Golf Variant

Volkswagen Golf Variant

Foto: mat. prasowe

Volkswagen Golf Variant

Volkswagen Golf Variant

Foto: mat. prasowe

Czytaj więcej

Jest szansa na odrodzenie Volkswagena Scirocco. Wyprodukowano 1,4 mln egz. tego coupe

Styczeń był ważnym miesiącem w kalendarzu marki Volkswagen. To wtedy pokazano Golfa po liftingu. Mimo wielkiej popularności SUV-ów, a także rynkowej „inwazji” aut elektrycznych, kompaktowy model wciąż cieszy się zainteresowaniem. Lifting nie był rewolucyjny, ale odświeżył Volkswagena segmentu C. Jedną ze zmian była np. rezygnacja z silnika 1.0 TSI. Teraz bazowy jest motor to jednostka 1.5 TSI o mocy 115 KM. Z kolei topowe wersje otrzymały zastrzyk mocy.

Teraz znamy już ceny odświeżonego Golfa. Można go kupić - jak na razie - z dwoma silnikami (1.5 TSI 115 KM i 150 KM) i w czterech wersjach. To bazowa, czyli po prostu Golf, Life, Style i Special Edition. Później do gamy dołączą R-Line, GTI i GTE, a także silniki 2.0 TDI (115 lub 150 KM), 2.0 TSI 265 KM i odmiany hybrydowe plug-in (204 i 272 KM). Najtańszy Golf z silnikiem 1.5 TSI 115 KM i z ręczną skrzynią biegów kosztuje 112 100 zł w wersji hatchback. Kombi, czyli Variant, wyceniono na 119 900 zł. Takie auta mają na pokładzie m.in. czujniki parkowania z przodu i z tyłu, klimatyzację automatyczną, tempomat i reflektory LED.

W Salonach
Nowa chińska marka ogłosiła ceny w Polsce. SUV z korzystnym cennikiem
W Salonach
Hyundai Staria jest już w ofercie. Sprawdzamy polskie ceny hybrydowego vana
W Salonach
Volvo XC90 po modernizacji. Ile teraz kosztuje i czy mocno zdrożało?
W Salonach
Omoda 5 ma już polskie ceny. Konkurenci mają powody do obaw
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
W Salonach
Ile kosztuje Nissan Qashqai po modernizacji? Znamy ceny japońskiego crossovera