Styczeń był ważnym miesiącem w kalendarzu marki Volkswagen. To wtedy pokazano Golfa po liftingu. Mimo wielkiej popularności SUV-ów, a także rynkowej „inwazji” aut elektrycznych, kompaktowy model wciąż cieszy się zainteresowaniem. Lifting nie był rewolucyjny, ale odświeżył Volkswagena segmentu C. Jedną ze zmian była np. rezygnacja z silnika 1.0 TSI. Teraz bazowy jest motor to jednostka 1.5 TSI o mocy 115 KM. Z kolei topowe wersje otrzymały zastrzyk mocy.
Teraz znamy już ceny odświeżonego Golfa. Można go kupić - jak na razie - z dwoma silnikami (1.5 TSI 115 KM i 150 KM) i w czterech wersjach. To bazowa, czyli po prostu Golf, Life, Style i Special Edition. Później do gamy dołączą R-Line, GTI i GTE, a także silniki 2.0 TDI (115 lub 150 KM), 2.0 TSI 265 KM i odmiany hybrydowe plug-in (204 i 272 KM). Najtańszy Golf z silnikiem 1.5 TSI 115 KM i z ręczną skrzynią biegów kosztuje 112 100 zł w wersji hatchback. Kombi, czyli Variant, wyceniono na 119 900 zł. Takie auta mają na pokładzie m.in. czujniki parkowania z przodu i z tyłu, klimatyzację automatyczną, tempomat i reflektory LED.
Czytaj więcej
Volkswagen Golf ósmej generacji po liftingu został już oficjalnie pokazany. Co się zmieniło? Modernizacje dotyczą głównie kwestii praktycznych, ale znajdzie się też coś dla estetów.
Volkswagen Golf