Król klasy kompakt. Jeszcze kilka-kilkanaście lat temu takie określenie było często używane wobec Volkswagena Golfa. Czy wciąż jest aktualne? Czasy trochę się zmieniły – z jednej strony klienci chętnie przesiadają się na SUV-y, a z drugiej zagrożeniem dla marek popularnych staja się marki premium, które potrafią stać się konkurencyjne cenowo, zwłaszcza gdy w grę wchodzi finansowanie. Golf wciąż trzyma się jednak mocno – a lifting, który właśnie przeprowadzono, powinien jeszcze wzmocnić jego pozycję.
Volkswagen Golf VIII po modernizacji
Czytaj więcej
Volkswagen T-Roc Cabrio to drugi najlepiej sprzedający się model w swojej klasie. Niestety, nie doczeka się następcy. Zdaniem marki, „grupa kupujących kabriolety jest naprawdę niewielka”.
Co się zmieniło? Tradycyjnie dla marki Volkswagen, zmiany z zewnątrz nie są szokujące. Przeprojektowano zderzaki, zmieniono kształt reflektorów (zarówno z przodu, jak i z tyłu), a z przodu pojawił się podświetlany znaczek. Po zmroku nikt nie będzie miał wątpliwości, że minął go właśnie Volkswagen. Esteci mogą też poznać wersję po liftingu po nowych kolorach. Crystal Ice Blue Metallic, Anemone Blue Metallic, Oyster Silver Metallic i Grenadilla Black Metallic to odcienie, których wcześniej w gamie nie było – podobnie jak pięciu dostępnych teraz wzorów felg. Po raz pierwszy, Golf może występować też w malowaniu dwukolorowym. Wersje GTI, GTE i R-Line mogą mieć czarny dach.
Volkswagen Golf GTE