Nowy model Aygo X, który w gamie Toyoty zastępuje dotychczasowego lidera segmentu A. Auto załapało na rynku, bo zanim pojawiła się możliwość jazdy próbnej, Polacy zamówili 1 005 egzemplarzy nowego modelu. Ponad trzy czwarte z nich to bogato wyposażone wersje Style, Executive i Aygo X Limited, wyróżniające się dwukolorowym nadwoziem i aluminiowymi felgami.

Najpopularniejsza w przedsprzedaży okazała się wersja Style, którą wybrało 42,7 proc. nabywców (od 66 900 zł). Obok czarnego dachu i tylnej części nadwozia oraz 17-calowych felg aluminiowych wyróżnia się m.in. przyciemnianymi tylnymi szybami, światłami przeciwmgielnymi, akcentami w kolorze nadwozia we wnętrzu, ciemną podsufitką oraz 8-calowym ekranem dotykowym systemu multimedialnego Toyota Touch 2. Standardowym wyposażeniem tej oraz wszystkich pozostałych wersji jest zestaw systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense generacji 2.5.

mat. prasowe

Drugą najchętniej wybieraną odmianą jest wyższa od Style wersja Executive, która odpowiada za 22,7 proc. zamówień (od 75 900 zł). W tej konfiguracji samochód otrzymuje 18-calowe felgi aluminiowe, system multimedialny nowej generacji Toyota Smart Connect® z kolorowym ekranem dotykowym High Definition o przekątnej 9 cali, automatyczną klimatyzację, światła główne LED, przednie i tylne czujniki parkowania, podgrzewane fotele oraz tapicerkę z elementami skóry ekologicznej i zdobieniami w kolorze nadwozia.

Czytaj więcej

5 modeli Toyoty w top 10 polskiego rynku. Marki premium nadal stabilnie

Zamówienia na najwyższą wersję Aygo X Limited stanowiły 10,05 proc. wszystkich egzemplarzy (od 79 900 zł). Ta limitowana wersja otrzymuje specjalną trzykolorową kompozycję nadwozia, łączącą lakier Cardamom Green z Eclipse Black na dachu i tylnej części auta oraz elementy dekoracyjne w kolorze Mandarina Orange. Unikalne są także 18-calowe felgi aluminiowe w kolorze matowej czerni z pomarańczowymi wstawkami oraz tapicerka z elementami skóry naturalnej i pomarańczowymi przeszyciami. Aygo X Limited zyskuje także m.in. system bezkluczykowego dostępu do samochodu, a konfiguracja z automatyczną skrzynią biegów – także zdalne sterowanie klimatyzacją przez aplikację MyT.

mat. prasowe

Zainteresowanie wysokim poziomem komfortu wśród klientów, którzy wzięli udział w przedsprzedaży, jest widoczne także za sprawą dużej popularności nowej automatycznej skrzyni biegów oraz dodatkowych pakietów. W automatyczną, bezstopniową skrzynię Multidrive S jest wyposażonych 45 proc. zamówionych samochodów, a pakiety Smart, JBL i Tech znalazły się odpowiednio w 16 proc., 15 proc. i 13 proc. aut. Najpopularniejszymi kolorami nadwozia są Ginger Beige i Cardamom Green, które wybrało po 23 proc. nabywców, zaś trzeci w kolejności jest lakier Chili Red pokrywający 22 proc. zamówionych samochodów. Wszystkie trzy lakiery oraz czwarty Juniper Blue są dostępne wyłącznie w dwukolorowych kompozycjach nadwozia, a inspiracją dla nich stały się intensywne przyprawy – imbir, kardamon, chili i jałowiec. Dni otwarte potrwają do 14 maja.

mat. prasowe

Autopromocja
Wyjątkowa okazja

Roczny dostęp do treści rp.pl za pół ceny

KUP TERAZ

Czytaj więcej

Lexus RZ 450e: Elektryczny SUV na platformie Toyoty