Nowy model Aygo X, który w gamie Toyoty zastępuje dotychczasowego lidera segmentu A. Auto załapało na rynku, bo zanim pojawiła się możliwość jazdy próbnej, Polacy zamówili 1 005 egzemplarzy nowego modelu. Ponad trzy czwarte z nich to bogato wyposażone wersje Style, Executive i Aygo X Limited, wyróżniające się dwukolorowym nadwoziem i aluminiowymi felgami.
Najpopularniejsza w przedsprzedaży okazała się wersja Style, którą wybrało 42,7 proc. nabywców (od 66 900 zł). Obok czarnego dachu i tylnej części nadwozia oraz 17-calowych felg aluminiowych wyróżnia się m.in. przyciemnianymi tylnymi szybami, światłami przeciwmgielnymi, akcentami w kolorze nadwozia we wnętrzu, ciemną podsufitką oraz 8-calowym ekranem dotykowym systemu multimedialnego Toyota Touch 2. Standardowym wyposażeniem tej oraz wszystkich pozostałych wersji jest zestaw systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense generacji 2.5.
Drugą najchętniej wybieraną odmianą jest wyższa od Style wersja Executive, która odpowiada za 22,7 proc. zamówień (od 75 900 zł). W tej konfiguracji samochód otrzymuje 18-calowe felgi aluminiowe, system multimedialny nowej generacji Toyota Smart Connect® z kolorowym ekranem dotykowym High Definition o przekątnej 9 cali, automatyczną klimatyzację, światła główne LED, przednie i tylne czujniki parkowania, podgrzewane fotele oraz tapicerkę z elementami skóry ekologicznej i zdobieniami w kolorze nadwozia.
Czytaj więcej
Toyota konsekwentnie utrzymuje pozycję lidera na polskim rynku. W kwietniu japońska marka zarejestrowała 6 388 aut osobowych, ponad dwa razy więcej niż zajmująca drugie miejsce Kia.