Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 09:47 Publikacja: 12.03.2023 12:38
Foto: fot. GDDKiA
Dotyczą dwóch odcinków dwujezdniowej trasy ekspresowej S17 z trzema pasami ruchu w obie strony: Drewnica - Ząbki oraz Ząbki - Warszawa Wschód. W przeciągających się biurokratycznych procedurach już nie widać końca, więc rozpoczęcie prac w terenie oddala się w nieokreśloną przyszłość. Prawdopodobnie na zrealizowanie inwestycji trzeba będzie czekać nawet kilkanaście lat. Warszawski ring może więc pozostać dziurawy nawet przez najbliższe kilkanaście lat. Zwłaszcza, że według serwisu conadrogach.pl, wciąż nie można uzgodnić docelowego przebiegu trasy przez protesty mieszkańców Wesołej. Nie wiadomo, czy pobiegnie ona tunelem czy nasypem. Ocenia się, że proces inwestycyjny Wschodniej Obwodnicy Warszawy cofa się do połowy minionej dekady, gdyż trzeba będzie aktualizować dokumentację, prowadzić kolejne konsultacje społeczne, uzyskać nowe decyzje środowiskowe, a wreszcie uruchomić przetargi na przygotowanie dokumentacji i prace budowlane.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
To jeden z najgłośniejszych skandali w historii motoryzacji i przykład, że nawet największe koncerny nie stoją p...
Toyota znów udowadnia, że w świecie motoryzacji wie, jak trafić w potrzeby kierowców. W pierwszej połowie 2025 r...
Nie Golf, nie Clio, nie Tesla. Najpopularniejszym samochodem Europy w lipcu 2025 roku jest… budżetowa Dacia Sand...
Autostrada Wielkopolska planuje kolejną podwyżkę opłat na odcinku autostrady A2 Nowy Tomyśl–Konin. To już druga...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Odcinkowy pomiar prędkości (OPP) na autostradzie A4 koło Wrocławia stał się prawdziwą maszynką do zarabiania pie...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas