Aston Martin nieco zmienił swój logotyp, który powstał przy współpracy z Peterem Saville, grafikiem i projektantem, który jest odpowiedzialny m.in za wiele okładek płyt Joy Division i New Order. W porównaniu z emblematem, który ostatnio był modyfikowany w 2003 roku, skrzydła i logo nazwy wyróżniają się nieco bardziej. I to właściwie tyle. Najbardziej zauważalną zmianą jest usunięcie półokrągłej linii biegnącej przez skrzydła. To powściągliwa, ale dla brytyjskiej marki ważna zmiana.
Czytaj więcej
To najmocniejszy seryjnie produkowany luksusowy SUV na świecie. Ma 707 KM mocy i przyspiesza w 3,3 sekundy do setki, a takie osiągi zobowiązują.
Nowy logotyp zostanie wykorzystany w kolejnych generacjach sportowych modeli marki. Swoją premierę będzie miał podczas Grand Prix Francji Formuły 1 (24.7.2022) i pojawi się na bolidzie Astona Martina. W swojej prawie 110-letniej historii logotyp Astona Martina był modyfikowany osiem razy. Motyw skrzydła jest cechą definiującą jego styl i wygląd od 1927 roku.
Ten na dole to nowy logotyp Astona Martina
- Aktualizacja skrzydeł Astona Martina to klasyczny przykład koniecznej ewolucji logotypów o potwierdzonej proweniencji. Subtelne, ale konieczne ulepszenia nie tylko utrzymują świeżość form, ale pozwalają na uwzględnienie nowych technologii, sytuacji i zastosowań w przyszłości. Proces polegał na doprecyzowaniu i podkreśleniu kluczowej cechy marki Aston Martin - skomentował Saville.