Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowe logo Astona Martina. Dla następnej generacji aut sportowych

Co jakiś czas producenci samochodów zmieniają swoje logotypy. Teraz zrobił to Aston Martin, ale w bardzo ostrożny sposób.

Publikacja: 23.07.2022 09:59

Nowe logo Astona Martina. Dla następnej generacji aut sportowych

Foto: mat. prasowe

Aston Martin nieco zmienił swój logotyp, który powstał przy współpracy z Peterem Saville, grafikiem i projektantem, który jest odpowiedzialny m.in za wiele okładek płyt Joy Division i New Order. W porównaniu z emblematem, który ostatnio był modyfikowany w 2003 roku, skrzydła i logo nazwy wyróżniają się nieco bardziej. I to właściwie tyle. Najbardziej zauważalną zmianą jest usunięcie półokrągłej linii biegnącej przez skrzydła. To powściągliwa, ale dla brytyjskiej marki ważna zmiana.

Czytaj więcej

Aston Martin DBX707: Pełna moc naprzód

Nowy logotyp zostanie wykorzystany w kolejnych generacjach sportowych modeli marki. Swoją premierę będzie miał podczas Grand Prix Francji Formuły 1 (24.7.2022) i pojawi się na bolidzie Astona Martina. W swojej prawie 110-letniej historii logotyp Astona Martina był modyfikowany osiem razy. Motyw skrzydła jest cechą definiującą jego styl i wygląd od 1927 roku.

Ten na dole to nowy logotyp Astona Martina

Ten na dole to nowy logotyp Astona Martina

Foto: mat. prasowe

- Aktualizacja skrzydeł Astona Martina to klasyczny przykład koniecznej ewolucji logotypów o potwierdzonej proweniencji. Subtelne, ale konieczne ulepszenia nie tylko utrzymują świeżość form, ale pozwalają na uwzględnienie nowych technologii, sytuacji i zastosowań w przyszłości. Proces polegał na doprecyzowaniu i podkreśleniu kluczowej cechy marki Aston Martin - skomentował Saville. 

Reklama
Reklama

Czytaj więcej

Opony do zadań bardzo specjalnych

Aston Martin nieco zmienił swój logotyp, który powstał przy współpracy z Peterem Saville, grafikiem i projektantem, który jest odpowiedzialny m.in za wiele okładek płyt Joy Division i New Order. W porównaniu z emblematem, który ostatnio był modyfikowany w 2003 roku, skrzydła i logo nazwy wyróżniają się nieco bardziej. I to właściwie tyle. Najbardziej zauważalną zmianą jest usunięcie półokrągłej linii biegnącej przez skrzydła. To powściągliwa, ale dla brytyjskiej marki ważna zmiana.

Reklama
Tu i Teraz
Via Baltica w pełni otwarta. Polska zakończyła budowę strategicznej trasy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Tu i Teraz
Audi szykuje luksusowego SUV-a 4×4. Ma stać się konkurentem Mercedesa klasy G
Tu i Teraz
Autostrada A1 do generalnego remontu. „Fale Dunaju” znikną na zawsze
Tu i Teraz
Chiny wprowadziły restrykcje eksportowe. To cios dla sektora elektromobilności
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Tu i Teraz
Zmiany na szczycie. Ford i Seat/Cupra z nowymi prezesami
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama