Bentley gra w golfa

Bentley Golf Invitational to pierwsza edycja turnieju golfa w Polsce. Tym samym luksusowa marka chce utworzyć nową tradycję i skupić wokół tego ekskluzywnego sportu klientów i sympatyków marki.

Publikacja: 21.09.2021 11:46

Bentley gra w golfa

Foto: Bentley Golf Invitational

Sport i Bentley są razem od początku istnienia marki. Bentleyowi po drodze nie tylko do motosportu, ale i do golfa. Nie bez powodu brytyjska marka ma w swojej kolekcji akcesoriów ekskluzywne kije, torby i różnego rodzaju akcesoria do gry w golfa. Teraz polski importer zainicjował turniej pod nazwą Bentley Golf Invitational. Wydarzenie, na którym klienci i sympatycy marki będą mieli okazję nie tylko zagrać o cenne nagrody, ale także spędzić wspólnie czas.

Kije golfowe Bentley

Pierwsza edycja odbyła się na polu golfowym Sand Valley Golf. Jedną z atrakcji była premiera Bentaygi Hybrid. SUV z napędem plug-in wykorzystuje połączenie trzylitrowego, benzynowego silnika V6 z podwójnym doładowaniem z jednostką elektryczną zabudowana pomiędzy skrzynią biegów, a silnikiem spalinowym. Silnik elektryczny dostarcza 94 kW mocy i 350 Nm momentu obrotowego. Bentley określa wydajność całego systemu na 449 KM i 700 Nm. Akumulator litowo-jonowy ma pojemność 17,3 kWh.

Premiera Bentleya Bentaygi Hybrid

Coraz częściej marki samochodowe wychodzą poza salony sprzedaży. I to nie na poziomie globalnym tylko lokalnym, czyli polskich importerów. Bentley jest tego dobrym przykładem jak dobrze można połączyć sport, rywalizację i dobrą zabawę z większym przywiązaniem do marki.

Sport i Bentley są razem od początku istnienia marki. Bentleyowi po drodze nie tylko do motosportu, ale i do golfa. Nie bez powodu brytyjska marka ma w swojej kolekcji akcesoriów ekskluzywne kije, torby i różnego rodzaju akcesoria do gry w golfa. Teraz polski importer zainicjował turniej pod nazwą Bentley Golf Invitational. Wydarzenie, na którym klienci i sympatycy marki będą mieli okazję nie tylko zagrać o cenne nagrody, ale także spędzić wspólnie czas.

Za Kierownicą
Bentley Bentayga: Nie musi się podobać
Parking
Bentley Bentayga Hybrid: Początek końca
Tu i Teraz
Porażka elektromobilności. Stellantis wraca do silników diesla i benzynowych
Tu i Teraz
Ten szef koncernu motoryzacyjnego zarabia dziennie 100 tys. euro
Tu i Teraz
Volkswagen Poznań ograniczy produkcję. Nie przedłuży umów czasowych w fabryce