Bentley Bentayga wykorzystuje połączenie trzylitrowego, benzynowego silnika V6 z podwójnym doładowaniem z jednostką elektryczną zabudowana pomiędzy skrzynią biegów, a silnikiem spalinowym. Silnik elektryczny dostarcza 94 kW mocy i 350 Nm momentu obrotowego. Bentley określa wydajność całego systemu na 449 KM i 700 Nm. Akumulator litowo-jonowy ma pojemność 17,3 kWh.
CZYTAJ TAKŻE: Goodbye Bentley Mulsanne. Koniec ery przepychu
Bentley Bentayga Hybrid.
Kierowca hybrydowej Bentaygi będzie miał do wyboru trzy tryby jazdy – napęd EV, tryb hybrydowy i tryb ładowania baterii. Po odpaleniu SUV-a zawsze Bentley rozpoczyna jazdę w trybie w pełni elektrycznym (EV). Na takim napędzie auto rozpędza się maksymalnie do 135 km/h. Jeśli wymagana jest większa prędkość lub moc wtedy włącza się silnik spalinowy. W takim przypadku możemy rozpędzić się maksymalnie do 254 km/h i przyspieszyć od 0 do 100 km/h w czasie 5,5 s. Bentley określa zasięg elektryczny na 50 kilometrów. Całkowity zasięg ma wynosić około 860 km. Według danych producenta akumulator można naładować w gniazdku w zaledwie 2,5 godziny. Maksymalna moc ładowanie to 7,2 kW/h.