Marka Kinto działa na szwedzkim rynku od roku. W tym czasie flota programu car-sharingowego wzrosła do niemal 1000 samochodów z wszystkich kluczowych segmentów – od Yarisa Hybrid po RAV4 Plug-in Hybrid i Lexusa UX 250h. Wprowadzając do swojej floty Toyotę Mirai, Kinto Share zamierza ułatwić korzystanie z technologii wodorowych ogniw paliwowych i dać swoim klientom możliwość wypróbowania elektrycznego samochodu na wodór.

CZYTAJ TAKŻE: Już w przyszłym roku pojawi się pierwsza w pełni elektryczna Toyota

""

moto.rp.pl

„Dostęp do infrastruktury tankowania wodoru jest w Szwecji wciąż mniejszy niż w wielu europejskich krajach. Wprowadzając do serwisu Kinto Share Toyotę Mirai, chcemy ułatwić naszym klientom korzystanie z technologii wodorowej, bez względu na to, czy potrzebują samochodu na godzinę, czy na trzy miesiące” – zapewnił Johan Lundblad, dyrektor ds. mobilności Toyota Sweden.

""

moto.rp.pl

Kinto to to element globalnej strategii Toyoty, by przekształcić się z producenta samochodów w dostawcę usług mobilności. Kinto Europe to ważne narzędzie zwiększania obecności Toyoty w Europe dzięki dodaniu nowych, innowacyjnych usług do dotychczasowej działalności – produkcji i sprzedaży samochodów. Serwisy Kinto są już dostępne w 10 europejskich krajach – w Polsce, Szwecji, Niemczech, Włoszech, Francji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Danii, Norwegii i Portugalii, a w najbliższym czasie marka pojawi się na kolejnych rynkach.

""

moto.rp.pl

CZYTAJ TAKŻE: Ku uciesze fanów Toyota GR Yaris będzie nadal dostępna

W Polsce marka Kinto oferuje serwis, w ramach którego dostępne są różne formy leasingu konsumenckiego. Usługi opierają się na leasingu niskich rat, podczas którego można swobodnie dobierać czas trwania umowy i jej przebieg. Klienci mogą dodawać w trakcie korzystania z samochodu pakiety serwisowe i dodatkowe usługi, mając pełną kontrolę nad budżetem podczas całego okresu użytkowania auta.

""

moto.rp.pl