Według doniesień celem importera chińskiej marki jest posiadanie salonu sprzedaży w każdym mieście  na terenie Niemiec powyżej 100 000 mieszkańców. U naszych zachodnich sąsiadów jest około 80 takich miast. Oprócz dealerów wielomarkowych pojawią się również salony dedykowane MG.

CZYTAJ TAKŻE: Chiny: Elektryczny świat, którego nie znamy

""

MG ZS EV

moto.rp.pl

""

MG ZS EV

moto.rp.pl

MG to dawna brytyjska marka, która jest teraz własnością chińskiej grupy SAIC. Chińczycy od dłuższego czasu sprzedają samochody w Wielkiej Brytanii. W Europie kontynentalnej MG chce pozycjonować się jako marka samochodów elektrycznych. Oferta obejmie póki co dwa SUV-y – model ZS EV z napędem elektrycznym oraz hybrydę plug-in. W ciągu roku do portfolio dodany ma zostać kolejny SUV o nazwie Marvel R (maj 2021) oraz kompaktowe kombi MG5 (październik 2021 r.). Wszystkie modele oferowane na rynku niemieckim są dostępne w Chinach pod marką Roewe. Na rok 2025 Chińczycy postawili sobie za cel sprzedaż 100 000 samochodów w całej Europie.

CZYTAJ TAKŻE: Chiny blokują rozwój małych aut elektrycznych

""

MG Marvel R

moto.rp.pl

""

MG5

moto.rp.pl