Volkswagen ID.3 / fot. Volkswagen

Ostatnio przez media przetoczyła się fala materiałów o problemach pierwszego elektrycznego modelu Volkswagena – ID3.

Volkswagen ID.3 ma być dla marki kolejnym krokiem milowym i filarem przyszłości. To Golf współczesnych czasów. Auto, którego produkcja rozpoczęła się już w ubiegłym roku w listopadzie ma, według doniesień licznych mediów zmagać się z problemami oprogramowania, które opracowano „zbyt pospiesznie”. Z doniesień Niemieckich mediów wynika, że wiele elementów systemu nie rozumie się wzajemnie, co powoduje liczne komplikacje. Mimo rozpoczęcia produkcji w zakładach w niemieckim Zwickau nadal testowane są prototypy ID.3. Kierowcy testowi podobno zgaszają całe mnóstwo problemów (nawet 300 jednego dnia).

Volkswagen ID.3.

CZYTAJ TAKŻE: Volkswagen chce produkować ekologicznie

Żeby nie przepisywać plotek niemieckich kolegów poprosiliśmy o zajęcie stanowiska polskiego importera Volkswagena. -Harmonogram dotyczący ID.3 nie ulega zmianie. Światowa premiera ID.3 odbyła się podczas IAA 2019, produkcja rozpoczęła się zgodnie z planem w listopadzie minionego roku. ID.3 zostanie wprowadzony na rynek latem 2020 r. Naszym celem jest przekazanie 30 000 egzemplarzy ID.3 w limitowanej wersji 1st równocześnie klientom z rynków europejskich. Software jest instalowany w samochodach podczas ich produkcji w Zwickau – zostanie zaktualizowany do najnowszej wersji latem, przed przekazaniem samochodów klientom – twierdzi Hubert Niedzielski Kierownik PR Volkswagen Group Polska.

Volkswagen ID.3.

Poczekamy zatem do lata i zobaczymy czy Volkswagen poradzi sobie z problemami wieku dziecięcego do rozpoczęcia dostarczania samochodów pierwszym klientom. Przypomnijmy, że konfigurator ID.3 ma być dostępny za kilka tygodni, w marcu 2020 roku. Wtedy też poznamy dokładne ceny elektryka.

CZYTAJ TAKŻE: Nawet 300 ładowarek do e-aut stanie przy salonach Volkswagena

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Koniec produkcji Opla Astry

Gliwicka fabryka Opla zakończyła produkcję modelu Astra Sedan czwartej generacji. Tym samym na liniach ...

Zapłacisz za ładowanie e-auta pod dworcem

Koniec z darmowym ładowaniem samochodów elektrycznych przy dworcach kolejowych. Od czerwca PKP SA kończy ...

World Car of the Year 2019: Jaguar I-Pace zgarnia pulę

Trzy tytuły, w tym ten najbardziej prestiżowy, czyli World Car of the Year, powędrowały ...

Test| Lexus NX 300h – Hybryda z pazurem

Konkurencja jest bardzo mocna, ale Lexus ma pomysł, by się wybić. W średniej klasie ...

Walcząc z zanieczyszczeniem powietrza kolejne miasta zakazują wjazdu starych diesli

Nie ma zgody co do skali ograniczania emisji spalin

Polska razem z Niemcami popiera mniej ambitny cel ograniczenia emisji spalin. We wtorek decyzja ...

Nissan Leaf: Technika i właściwości jezdne. Numer dwa w domu

To druga część naszego testu miesiąca z Nissanem Leaf. Tym razem bliżej przyglądamy się ...