Porsche ma się dobrze. Jak mówi Oliver Blume, dyrektor generalny niemieckiej marki ożywienie popytu w Chinach umożliwiło firmie generowanie większych zysków i dzięki temu Porsche nie zaprzestanie pracy nad żadnym z nowych projektów. Firma z Zuffenhausen spodziewa się w tym roku całkiem sporego zysku. Cross Turismo to ciąg dalszy w kierunku elektryfikacji.
CZYTAJ TAKŻE: Test | Porsche Taycan Turbo S: Auto, które nigdy nie powinno powstać
Nie licząc wyglądu Taycan Cross Tursimo niczym nie różni się od dobrze już znanej limuzyny. Nowy model jest o 20 mm wyżej zawieszony, a w połączeniu z opcjonalnym pakietem terenowym prześwit zwiększa się o 30 mm. Dostępne za dopłatą wyposażenie obejmuje nadkola z elementami ochronnymi, z czarnego matowego lub błyszczącego tworzywa. Dostępne są też nowe wzory felg, które pojawiły się specjalnie dla modelu Cross Turismo.