W najbliższych latach zacieśni się współpraca pomiędzy Dacią oraz Ładą. Nie chodzi tylko o cięcie kosztów, ale też nowe modele, które będą ze sobą współdzielić komponenty, jednostki napędowe i elektronikę. Jest to efekt realizacji planu o wzniosłej nazwie „Renaulution”, który został przedstawiony przez koncern Renault, właściciela obu marek.
CZYTAJ TAKŻE: Z Seata do Renault. Luca de Meo nowym szefem francuskiej marki
Powrót do formy po pandemicznym roku, opiera się na planach Luca de Meo, byłego CEO Seata, który obecnie piastuje pozycję szefa marki Renault. Zapowiedziana przez niego rewolucja nie może być jednak nazwana tylko i wyłącznie „cięciem kosztów”. Tutaj chodzi o coś więcej. Ważniejsze jest skupienie się na mocniejszej unifikacji stylistycznej, rozwoju technologii (np. postępująca elektryfikacja) oraz patrzeniu na każde euro. Innymi słowy Luca de Meo chce odejść od walki na wolumeny i skupić się na zwiększaniu zysku.