Rolls Royce z nierozwiązaną zagadką

W detalach wykończenia dedykowanych kolekcji Wraith Kryptos znajdują się elementy szyfru stworzonego przez Rolls-Royce’a. Teraz, gdy do rąk klientów trafiają pierwsze egzemplarze tego modelu zachęca właścicieli do podjęcia wyzwania i przedstawia podpowiedź, która pomoże złamać szyfr.

Publikacja: 06.01.2021 21:32

Rolls Royce z nierozwiązaną zagadką

Foto: moto.rp.pl

Rolls-Royce Motor Cars ujawnił podpowiedź do niedawno zaprezentowanej limitowanej kolekcji Wraith Kryptos. Klienci z całego świata właśnie otrzymują swoje egzemplarze samochodu, zatem wkrótce rozpoczną zabawę w rozszyfrowywanie tajemniczych wiadomości zawartych w elementach Bespoke umieszczonych na zewnątrz i wewnątrz samochodu. Kolekcja, która miała premierę w lutym 2020 roku, składa się z 50 egzemplarzy, a każdy z nich jest ozdobiony szyfrem stworzonym przez Katrin Lehmann, designerkę z działu Rolls-Royce Bespoke. Lehmann mówiła w niedalekiej przeszłości, że znalezienie klucza jest pierwszym krokiem do rozszyfrowania tajemniczego kodu.

CZYTAJ TAKŻE: Pierwsza jazda | Rolls Royce Ghost: To nie samochód. To przedmiot luksusowy

""

Rolls Royce Wraith Kryptos.

moto.rp.pl

Ponieważ dotychczas nikt nie złamał kodu, Rolls-Royce ujawnił dziś, iż nazwa każdej kolekcji samochodów jest zawsze wygrawerowana na podstawie figurki Spirit of Ecstasy. Wraith Kryptos nie jest tu wyjątkiem – Spirit of Ecstasy jako element tej enigmatycznej kolekcji, ukrywa słowo KRYPTOS w kodzie. Te siedem odkodowanych liter pomoże klientom w ich odkrywczej wyprawie, ponieważ będą mogli zidentyfikować te litery również na złożonej desce rozdzielczej Wraitha.

""

moto.rp.pl

Tak samo jest w przypadku haftu na zagłówkach, gdzie tradycyjny monogram z podwójnym R jest przedstawiony w formie szyfru. Zespół Bespoke wierzy, że te podpowiedzi razem pomogą właścicielom w zabawie i próbie rozwiązania układanki. Od lutego 2021 klienci będą mogli zaprezentować efekty swoich wysiłków w łamaniu kodu poprzez należącą do marki aplikację Whispers. Pierwsza osoba, która rozwiąże zagadkę, otrzyma unikalną i prestiżową nagrodę. Jedynie dwie osoby w siedzibie marki – Home of Rolls-Royce in Goodwood, West Sussex – znają pełną odpowiedź: projektantka oraz prezes. Rozwiązanie pozostaje w zapieczętowanej kopercie w sejfie w gabinecie prezesa.

""

moto.rp.pl

– Wraith Kryptos to kolekcja Rolls-Royce’a niepodobna do żadnej innej. Posiada wbudowany szyfr kryptograficzny, jest przepełniona tajemnicą, intryguje. Dziś, gdy na całym świecie pierwsze egzemplarze trafiają do rąk klientów, ujawniamy pierwszą podpowiedź. Spirit of Ecstasy, figurka, która zdobi maskę każdego samochodu Rolls-Royce, posiada klucz do rozszyfrowania kodu. Wyraz KRYPTOS został wygrawerowany szyfrem wokół podstawy tej figurki. Posiadając taką informację, klienci mogą wyruszyć w swoją kryptograficzną odyseję. Pierwsza osoba, która rozszyfruje kod otrzyma od Rolls-Royce’a unikalny podarunek – będący nagrodą za jego/jej wyjątkowy talent! – mówi Torsten Müller-Ötvös, Chief Executive Officer, Rolls-Royce Motor Cars.

CZYTAJ TAKŻE: Rekordowy rok dla Rolls-Royce’a

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

Rolls-Royce Motor Cars ujawnił podpowiedź do niedawno zaprezentowanej limitowanej kolekcji Wraith Kryptos. Klienci z całego świata właśnie otrzymują swoje egzemplarze samochodu, zatem wkrótce rozpoczną zabawę w rozszyfrowywanie tajemniczych wiadomości zawartych w elementach Bespoke umieszczonych na zewnątrz i wewnątrz samochodu. Kolekcja, która miała premierę w lutym 2020 roku, składa się z 50 egzemplarzy, a każdy z nich jest ozdobiony szyfrem stworzonym przez Katrin Lehmann, designerkę z działu Rolls-Royce Bespoke. Lehmann mówiła w niedalekiej przeszłości, że znalezienie klucza jest pierwszym krokiem do rozszyfrowania tajemniczego kodu.

Parking
Mazda CX-5 – wszystko, co dobre, ma swój koniec
Materiał Promocyjny
Ukryj auto, odzyskaj spokój i przestrzeń
Parking
Międzynarodowy dzień dbania o samochód
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Materiał Promocyjny
Mazda CX-5 – wszystko, co dobre, ma swój koniec
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy
Materiał Promocyjny
Branża bankowa gorszy okres ma za sobą