Suzuki wprowadza na rynek Jimny z homologacją ciężarową

Suzuki wprowadza na rynek nową, dwuosobową wersję modelu Jimny. Lekka terenówka otrzyma homologację ciężarową.

Publikacja: 09.09.2020 02:07

Suzuki wprowadza na rynek Jimny z homologacją ciężarową

Foto: moto.rp.pl

Już od premiery w 2018 roku Jimny stał się hitem. Po wyjątkowo urokliwą terenówkę ustawiły się kolejki. Teraz Suzuki wprowadza model Jimny z homologacją ciężarową. Taka konfiguracja zapewnia sporą przestrzeń bagażową z płaską podłogą i bezpieczną przegrodą bagażową. Dwumiejscowe Jimny z homologacją ciężarową oferuje takie same, bezkompromisowe właściwości terenowe i rozwiązania, jak w wersji osobowej – ramę nośną, 3-wahaczowe, sztywne zawieszenie osi ze sprężynami śrubowymi i napęd na cztery koła Allgrip Pro z przekładnią redukcyjną.

CZYTAJ TAKŻE: Nowe Suzuki Swift: Ogólnie zoptymalizowany

""

moto.rp.pl

Aby zwiększyć funkcjonalność, przestrzeń bagażowa w wersji ciężarowej ma pojemność 863 litry, czyli o 33 litry więcej niż wersja osobowa ze złożonymi oparciami siedzeń. Płaska podłoga ma pozwolić efektywniej wykorzystać przestrzeń bagażową, a przegroda zapewnić bezpieczeństwo i zapobiegać przemieszczaniu się ładunku do kabiny pasażerskiej.

""

moto.rp.pl

Jimny w wersji ciężarowej jest wyposażony w te same systemy bezpieczeństwa, co wersja osobowa, włączając system Dual Sensor Brake Support (DSBS) zapobiegający kolizji poprzez automatyczne uruchomienie hamulców, układ wspomagania ruszania na wzniesieniu oraz wspomaganie zjazdu ze wzniesienia. Do listy standardowego wyposażenia dołączył system eCall – funkcja szybkiego powiadamiania służb ratunkowych o wypadku.

CZYTAJ TAKŻE: Suzuki Across: Pierwsze Suzuki od Toyoty

""

moto.rp.pl

Już od premiery w 2018 roku Jimny stał się hitem. Po wyjątkowo urokliwą terenówkę ustawiły się kolejki. Teraz Suzuki wprowadza model Jimny z homologacją ciężarową. Taka konfiguracja zapewnia sporą przestrzeń bagażową z płaską podłogą i bezpieczną przegrodą bagażową. Dwumiejscowe Jimny z homologacją ciężarową oferuje takie same, bezkompromisowe właściwości terenowe i rozwiązania, jak w wersji osobowej – ramę nośną, 3-wahaczowe, sztywne zawieszenie osi ze sprężynami śrubowymi i napęd na cztery koła Allgrip Pro z przekładnią redukcyjną.

Parking
Mazda CX-5 – wszystko, co dobre, ma swój koniec
Materiał Promocyjny
Ukryj auto, odzyskaj spokój i przestrzeń
Parking
Międzynarodowy dzień dbania o samochód
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy