Polestar ma w przyszłości oznaczać zelektryfikowane samochody segmentu premium. Jak na razie portfolio obejmuje model Polestar 1 – dwudrzwiową hybrydę plug-in w przedziale cenowym od około 155 000 euro (około 672 tys. zł) o mocy 609 KM, oraz Polestar 2 – pięciodrzwiowy sedan z napędem elektrycznym o mocy 408 KM i prognozowanej cenie 57 900 euro (około 251 tys. zł). W najbliższej przyszłości pojawi się Polestar 3 – w pełni elektryczny SUV. Nowa szwedzka marka póki co nie jest oferowana w Polsce. Być może nad Wisłą pojawi się za rok.

CZYTAJ TAKŻE: Chiński Geely chce połknąć Volvo

""

Polestar Precept.

moto.rp.pl

W Genewie młoda marka chciała rzucić światło na bliższą lub dalszą przyszłość. Precept to czterodrzwiowy model typu Grand Tourer z rozstawem osi o długości 3,1 metra. O technicznych detalach póki co niewiele wiadomo. Do budowy wnętrza użyto surowce odnawialne i plastik z recyklingu. Na środku deski rozdzielczej zamontowano 15-calowy ekran dotykowy.

""

moto.rp.pl

Nie wiadomo kiedy i czy koncept trafi do produkcji. Póki co wizji Polestara nie zobaczymy nawet na salonie w Genewie. Wystawa została odwołana z powodu panującemu koronawirusowi.

CZYTAJ TAKŻE: Ceny elektrycznego Polestar 2. Będzie tańszy od Tesli

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl