""

Audi A7 Sportback 55 TFSI E Quattro.

moto.rp.pl

Układ napędowy nowego hybrydowego plug-in Audi A7 Sportback 55 TFSI E Quattro składa się z dwulitrowego, czterocylindrowego silnika benzynowego z turbodoładowaniem o mocy 252 KM oraz silnika elektrycznego o mocy 105 kW. Połączenie tych jednostek daje 367 KM i 500 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Z seryjnym napędem na cztery koła A7 PHEV przyspiesza od zera do 100 km/h w 5,7 sekundy i osiąga maksymalnie 250 km/h. W trybie elektrycznym Audi podaje zasięg około 40 kilometrów i prędkość maksymalną zredukowaną do 135 km/h.

""

moto.rp.pl

Magazynem energii jest umieszczony pod podłogą bagażnika akumulator litowo-jonowy o pojemności 14,1 kWh. Powierzchnia bagażnika nico się zmniejsza. Z maksymalnych 1390 litrów (przy złożonych siedzeniach) do 1235 litrów. Baterię hybrydowego A7 można ładować w tradycyjnym gniazdku w ciągu siedmiu godzin. W ładowarce (400 V) ładowanie zajmuje około dwóch i pół godziny. Dedykowana aplikacja pozwala monitorować procesu ładowania, a także ustawiać różne funkcje pojazdu jak np. klimatyzację.

ZOBACZ TAKŻE: Audi RS6 Avant: Manifestacja siły

""

moto.rp.pl

Wizualnie Audi A7 Sportback 55 TFSI E Quattro jest wyposażony seryjnie w zewnętrzny pakiet S-Line, reflektory LED, sportowe siedzenia, Virtual Cockpit i 19-calowe felgi. Hybrydowe Audi A7 zostanie wprowadzone na rynek w trzecim kwartale 2019 roku.

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl