Kolejnym elektrycznym modelem Audi będzie e-tron GT.
Szef działu rozwoju Hans-Joachim Rothenpieler wyjaśniał w angielskim magazynie: „Audi Sport musi mieć e-mobilność, a nasza marka musi być elektryczna. Mówimy o samochodach sportowych i modelach RS – trzeba je zmienić. E-Tron GT pojawi się pod koniec 2020 roku. To będzie to pierwszy krok. To dobra zmiana, bo dzięki napędowi elektrycznemu w samochodach sportowych można kontrolować więcej rzeczy i emocjonalnie wpływać na zachowanie kierowcy”. Przynajmniej tak twierdzi Rothenpieler.
Hans-Joachim Rothenpieler jest szefem działu rozwoju Audi.
Bram Schot, dyrektor generalny Audi, pytany przez niemiecki „Auto Motor und Sport” o to, czy Audi R8 i Audi TT będą mieć następców, stwierdził: „No cóż, powiedzmy tak, że przyglądamy się temu bardzo uważnie ze względu na ilość sprzedanych egzemplarzy. R8 to sprzedaż 2000 do 3000 samochodów, a produkcja TT utrzymuje się w ilości ponad 20 tys. samochodów rocznie. Czy pojawią się bezpośredni następcy, czy nie, Audi zdecydowanie potrzebuje wizerunkowych modeli.”
Audi R8.