BMW 325 Li oferowane będzie wyłącznie na rynku chińskim.
Długie wersje modeli, oferowane wyłącznie w Chinach, są od dawna tradycją w BMW. Nowa generacja serii 3 z oznaczeniem fabrycznym G20 również będzie dostępna w takiej odmianie. Rozstaw urośnie o 11 centymetrów (z 2,85 m do 2,96 metra), a karoseria „trójki” będzie o dwanaście centymetrów dłuższa (4,83 metra). Szerokość i wysokość pozostają bez zmian. Zwiększenie długości rozstawu i karoserii przynosi korzyści pasażerom z tyłu w postaci większej przestrzeni na nogi i lepszego komfortu. Chińscy klienci doceniają takie wersje: prawie 80 procent wszystkich limuzyn serii 3 sprzedawanych w Chinach ma długi rozstaw osi.
Długa wersja BMW serii 3 będzie produkowana razem ze standardowym sedanem w fabryce BMW/Brilliance Automotive (BBA) w Chinach. Model opracowany został w Monachium, jednak z pomocą chińskich inżynierów. Długa wersja ma własne proporcje. Nowe są większe, tylne drzwi, zmieniona jest tylna szyba i zderzak.