""

BMW 325 Li oferowane będzie wyłącznie na rynku chińskim.

moto.rp.pl

Długie wersje modeli, oferowane wyłącznie w Chinach, są od dawna tradycją w BMW. Nowa generacja serii 3 z oznaczeniem fabrycznym G20 również będzie dostępna w takiej odmianie. Rozstaw urośnie o 11 centymetrów (z 2,85 m do 2,96 metra), a karoseria „trójki” będzie o dwanaście centymetrów dłuższa (4,83 metra). Szerokość i wysokość pozostają bez zmian. Zwiększenie długości rozstawu i karoserii przynosi korzyści pasażerom z tyłu w postaci większej przestrzeni na nogi i lepszego komfortu. Chińscy klienci doceniają takie wersje: prawie 80 procent wszystkich limuzyn serii 3 sprzedawanych w Chinach ma długi rozstaw osi.

""

moto.rp.pl

Długa wersja BMW serii 3 będzie produkowana razem ze standardowym sedanem w fabryce BMW/Brilliance Automotive (BBA) w Chinach. Model opracowany został w Monachium, jednak z pomocą chińskich inżynierów. Długa wersja ma własne proporcje. Nowe są większe, tylne drzwi, zmieniona jest tylna szyba i zderzak.

""

moto.rp.pl

Również wewnątrz długa wersja różni się od normalnej serii 3. Ma mocniej tapicerowane siedzenia czy seryjnie montowany panoramiczny, szklany dach. To pierwsze BMW na chińskim rynku, które otrzymuje najnowszą wersję systemu operacyjnego z inteligentnym asystentem .

""

moto.rp.pl

BMW zaprezentuje nową odmianę serii 3 na salonie samochodowym w Szanghaju. Póki co model będzie dostępny tylko w jednej wersji – 325i z dwulitrową, czterocylindrową, turbodoładowaną jednostką napędową. BMW nie podało jeszcze szczegółowych danych, ale prawdopodobnie silnik będzie miał 184 KM mocy i około 300 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Model 3Li pojawi się w sprzedaży w Chinach latem 2019 roku.

ZOBACZ TAKŻE: BMW nie nadąża z produkcją silnika V12