Seria 8 doczeka się z końcem roku jeszcze jednego wcielenia. Będzie to czterodrzwiowe coupe o znanej już nazwie Gran Coupe. BMW pokazało już koncepcyjne wydanie tej wersji, jednak seryjny model wypadnie mniej spektakularnie. Główni konkurenci to Porsche Panamera i Mercedes CLS. Technicznie model będzie identyczny z wersją coupe. Premiera w okolicach listopada.
Koncept BMW 8 Gran Coupe. Wersja seryjna będzie nieco spokojniejsza.
Foto: moto.rp.pl
BMW M8 / M 8 Cabrio
Wszystko wskazuje na to, że na najmocniejsze modele serii 8 przyjdzie nam poczekać do końca 2019 roku. Nowe BMW M8 będzie napędzane silnikiem 4.4 V8 z M TwinPower Turbo o mocy przynajmniej 600 KM. Napęd xDrive zostanie zapożyczony z BMW M5. BMW M8 ma mieć całkowicie zmodyfikowane zawieszenie względem M850i. W standardzie będą adaptacyjne amortyzatory pracujące w jednym z trzech trybów: Comfort, Sport i Sport Plus.
Prototyp BMW M8.
Foto: moto.rp.pl
BMW iX3
Pierwszy w pełni elektryczny SUV BMW produkowany będzie w fabryce w Chinach. Podstawowy model ma mieć baterię o pojemności 70 kWh, co pozwoli uzyskać zasięg około 400 km. Stylistycznie model nieco będzie się różnić od modeli X3 napędzanych silnikami spalinowymi. Ten model to kolejny krok BMW w rozwijaniu strategi aut elektrycznych. Premiera powinna odbyć się w grudniu 2019 roku. Do sprzedaży model trafi dopiero w 2020 roku.
W pełni elektryczne BMW iX3
Foto: moto.rp.pl
BMW X5 M
Najmocniejsza wersja BMW X5 w wersji M pojawi się w salonach w 2020 roku. Jednak jej prezentacja powinna odbyć się jeszcze pod koniec tego roku. SUV napędzany będzie 4,4 litrowym silnikiem V8 o mocy około 600 KM.