Co nowego w Fiacie 500X? Z zewnątrz nie zmieniło się wiele. Pojawiły się nowe światła LED z przodu i z tyłu. Opcjonalnie można zamówić teraz reflektory diodowe. Zmieniła się również lekko stylizacja nadwozia. W miejskiej wersji Urban inaczej wystylizowano zderzaki, a w bardziej terenowych modelach Cross pojawiła się zmieniona w wyglądzie z przodu i tyłu przy zderzakach dodatkowa osłona. Dostępne będą nowe kolory nadwozia i więcej możliwości indywidualizacji.
To się nie zmienia – Fiat 500X będzie nadal dostępny w wersji miejskiej i terenowej.
We wnętrzu zmieniono grafikę zegarów licznika i wbudowano najnowszą wersję systemu multimedialnego UConnect z 7-calowym dotykowym ekranem. System obsługuje smartfony poprzez Apple CarPlay oraz Android Auto. Wśród opcji pojawi się ulepszona kamera cofania oraz nowa nawigacja TomTom 3D. Jesy ona zintegrowana z systemem UConnect i informuje o korkach, pogodzie, wypadkach itd.
ZOBACZ TAKŻE: Michael Manley, nowy dyr. generalny FCA
Pod maską debiut nowej rodziny silników grupy FCA. Do napędu posłużą produkowane w Polsce benzynowe jednostki z turbodoładowanie i trzema lub czterema cylindrami. Pierwszy z silników ma 1,0 litra pojemności i 120 KM mocy i współpracuje z manualną skrzynią biegów. Drugi, czterocylindrowy 1,3 litra pojemności i 150 KM mocy. Ta jednostka jest przekazuje napęd wyłącznie za pośrednictwem automatycznej skrzyni DDCT. Poza tym w ofercie zostaje silnik 1,6 o mocy 110 KM i diesle MultiJet (1,6 l 120 KM, 2,0 l 150 KM).