Polestar, marka zależna od Volvo miała zaprezentować na salonie w Genewie prototypowy model o nazwie Precept.

Polestar ma w przyszłości oznaczać zelektryfikowane samochody segmentu premium. Jak na razie portfolio obejmuje model Polestar 1 – dwudrzwiową hybrydę plug-in w przedziale cenowym od około 155 000 euro (około 672 tys. zł) o mocy 609 KM, oraz Polestar 2 – pięciodrzwiowy sedan z napędem elektrycznym o mocy 408 KM i prognozowanej cenie 57 900 euro (około 251 tys. zł). W najbliższej przyszłości pojawi się Polestar 3 – w pełni elektryczny SUV. Nowa szwedzka marka póki co nie jest oferowana w Polsce. Być może nad Wisłą pojawi się za rok.

CZYTAJ TAKŻE: Chiński Geely chce połknąć Volvo

Polestar Precept.

W Genewie młoda marka chciała rzucić światło na bliższą lub dalszą przyszłość. Precept to czterodrzwiowy model typu Grand Tourer z rozstawem osi o długości 3,1 metra. O technicznych detalach póki co niewiele wiadomo. Do budowy wnętrza użyto surowce odnawialne i plastik z recyklingu. Na środku deski rozdzielczej zamontowano 15-calowy ekran dotykowy.

Nie wiadomo kiedy i czy koncept trafi do produkcji. Póki co wizji Polestara nie zobaczymy nawet na salonie w Genewie. Wystawa została odwołana z powodu panującemu koronawirusowi.

CZYTAJ TAKŻE: Ceny elektrycznego Polestar 2. Będzie tańszy od Tesli

 

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Skoda Enyaq iV – technologia w służbie funkcjonalności

Nowoczesny samochód elektryczny ma być bezpieczny, przyjazny dla środowiska i napakowany technologiami. Przede wszystkim ...

Pierwszy zlot Astona Martina w Polsce

Polski odział Astona Martina organizuje nie lada spotkanie. 17 Astonów weźmie udział w wyjątkowym ...

Volkswagen nie rezygnuje z diesli

Grupa Volkswagen inwestuje w diesle. Nowa generacja ma być ekologiczna i jeszcze bardziej oszczędna. ...

Suzuki Katana: Nowa szansa

Suzuki planuje wprowadzenie na rynek nowego motocykla. Ma być rozwinięciem koncepcyjnego modelu Recursion. Prototypowy ...

Skoda wyprodukowała 2 miliony SUV-ów

Dwumilionowy SUV zjechał z linii produkcyjnej w głównym zakładzie marki w Mladá Boleslav. Ten ...

Świat po pandemii. Czym wabią klientów sprzedawcy aut w Chinach.

Kiedy większa część świata pogrążona jest w pandemii, a handel samochodami praktycznie zatrzymał się ...