W Polsce działa 116 autoryzowanych serwisów marki Skoda, 89 Volkswagena, 71 marki Volkswagen Samochody Dostawcze, 37 Audi, 35 Seata oraz 8 Porsche. Wszystkie autoryzowane warsztaty marek należących do Grupy Volkswagen w Polsce są otwarte, także w czasach pandemii koncern zapewnia ciągłość zaopatrzenia w oryginalne części zamienne. Priorytetem jest przy tym ochrona zdrowia klientów, pracowników magazynów i serwisów. Wprowadzono środki, dzięki którym m.in. jest zachowana odpowiednia odległość pomiędzy pracownikami, co zapewnia im wymagane bezpieczeństwo. Wiele warsztatów oferuje klientom możliwość oddania i odbioru samochodu bez bezpośredniego kontaktu z pracownikami serwisu lub z zachowaniem odpowiedniej odległości od nich.
CZYTAJ TAKŻE: Dilerów jeszcze ratuje serwisowanie aut
Andreas Duebler, dyrektor działu After Sales w Volkswagen Group Polska, powiedział: „Pandemia i wprowadzone restrykcje dotykają nas na co dzień, ale wielu ludzi wciąż potrzebuje samochodu, żeby dojechać do pracy, zatroszczyć się o siebie i innych. Z samochodów marek należących do Grupy Volkswagen korzystają służba zdrowia, instytucje zajmujące się transportem chorych, a także firmy, które na co dzień produkują żywność i dostarczają ją do sklepów. Oprócz nich wiele innych instytucji, które w czasach pandemii pracują na najwyższych obrotach i są zależna od własnych środków transportu. Nasz zespół utrzymuje ciągłość zaopatrzenia i dostarcza oryginalne części zamienne do wszystkich serwisów w Polsce”.
W naszych serwisach priorytet obsługi mają karetki pogotowia – Piotr Łakomy, dyrektor marki Volkswagen Samochody Dostawcze