Volkswagen eHome: Sprzedaż auta przez wideokonferencję

Branża motoryzacyjna szuka nowej drogi sprzedaży samochodów z możliwością obsługi klienta w jego własnym domu. Marki motoryzacyjne stały się o wiele bardziej aktywne w internecie.

Publikacja: 03.04.2020 19:39

Volkswagen eHome: Sprzedaż auta przez wideokonferencję

Foto: moto.rp.pl

Volkswagen już od sierpnia 2017 roku oferuje możliwość zapoznania się z ofertą aut dostępnych w magazynach dealerskich. Polski importer poszedł o krok dalej i wprowadza teraz nowatorski projekt – Volkswagen eHome. Oferuje w nim spersonalizowaną, omówioną z ekspertem ofertę dotyczącą wybranego samochodu. Projekt Volkswagen e-Home ma być odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy oczekują możliwości zapoznania się z kompletem informacji dotyczących auta online, przed ewentualną wizytą w salonie dealerskim. – Wnosimy obsługę klientów przez internet na nowy poziom, chcąc zaoferować im najwyższy poziom komfortu, jak i bezpieczeństwa, co ma szczególne znaczenie w świetle aktualnej sytuacji związanej z epidemią koronawirusa. Jest to możliwe m.in. dzięki skorzystaniu z know-how ekspertów z Volkswagen Home, warszawskiego concept store’u marki oferującego topową jakość obsługi klientów – zaznacza Wojciech Usak, dyrektor marketingu marki Volkswagen w Polsce.

Jak działa Volkswagen e-Home? Po otwarciu TEJ strony internetowej  można zapoznać się z listą samochodów dostępnych w poszczególnych salonach dealerskich Volkswagena w Polsce. Wyszukiwarka pozwala znaleźć auto, które odpowiada potrzebom klienta. Po znalezieniu auta, które nas interesuje i kliknięciu na odpowiedni przycisk, następuje natychmiastowe połączenie w formie wideokonferencji z ekspertem Volkswagen eHome. Ma to zdecydowaną przewagę nad powszechnie stosowanymi, klasycznymi rozwiązaniami z zakresu obsługi klientów online – nie musimy pozostawić swoich danych kontaktowych i oczekiwać na kontakt ze strony przedstawiciela salonu. Volkswagen zapewnia, że zespół prowadzący wideokonferencje to wyszkoleni specjaliści, którzy mogą nie tylko odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące samochodu, ale i opracować spersonalizowaną ofertę czy symulację finansową pomocy i pomoc w kontakcie z dealerem, aż od momentu odbioru auta. Klient zyskuje więc własnego asystenta, prowadzącego go przez proces wyboru i zakupu auta – de facto cały proces obsługi klienta w salonie dealerskim został tym samym przeniesiony do Volkswagen e-Home, gwarantując pełne bezpieczeństwo i komfort. Volkswagen zaznacza, że rozwiązanie oparte jest na sprawdzonej technologii wideo, która umożliwia m.in. bezpieczne przesyłanie dokumentów. W ten sposób można też umówić się na jazdę próbną na terenie Warszawy (z usługą door to door) wybranym modelem samochodu, przy zachowaniu wszelkich standardów bezpieczeństwa i odpowiedniej dezynfekcji pojazdu.

CZYTAJ TAKŻE: Volkswagen wprowadza nowy standard inspekcji

""

Tak wygląda od wewnątrz Volkswagen Home, warszawski concept store niemieckiej marki.

moto.rp.pl

Być może koronawirus przyniesie nową ścieżkę rozwoju na drodze pierwszego kontaktu klient – pracownik salonu. Tym bardziej, że eksperci Volkswagen e – Home są do dyspozycji w godzinach 10:00 – 20:00 i pozwala nam się więcej dowiedzieć więcej o samochodzie i samej ofercie bez wychodzenia z domu.

Volkswagen już od sierpnia 2017 roku oferuje możliwość zapoznania się z ofertą aut dostępnych w magazynach dealerskich. Polski importer poszedł o krok dalej i wprowadza teraz nowatorski projekt – Volkswagen eHome. Oferuje w nim spersonalizowaną, omówioną z ekspertem ofertę dotyczącą wybranego samochodu. Projekt Volkswagen e-Home ma być odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy oczekują możliwości zapoznania się z kompletem informacji dotyczących auta online, przed ewentualną wizytą w salonie dealerskim. – Wnosimy obsługę klientów przez internet na nowy poziom, chcąc zaoferować im najwyższy poziom komfortu, jak i bezpieczeństwa, co ma szczególne znaczenie w świetle aktualnej sytuacji związanej z epidemią koronawirusa. Jest to możliwe m.in. dzięki skorzystaniu z know-how ekspertów z Volkswagen Home, warszawskiego concept store’u marki oferującego topową jakość obsługi klientów – zaznacza Wojciech Usak, dyrektor marketingu marki Volkswagen w Polsce.

Na drodze
Więcej nowych dróg przed końcem roku
Na drodze
Polska stoi w korkach. Miasta mają wciąż absurdalne pomysły
Na drodze
Specjalna, bezpieczna torebka Skody
Na drodze
Suzuki wprowadza aplikację „Moje Suzuki” na smartfony