Volkswagen eHome: Sprzedaż auta przez wideokonferencję

Branża motoryzacyjna szuka nowej drogi sprzedaży samochodów z możliwością obsługi klienta w jego własnym domu. Marki motoryzacyjne stały się o wiele bardziej aktywne w internecie.

Publikacja: 03.04.2020 19:39

Volkswagen eHome: Sprzedaż auta przez wideokonferencję

Foto: moto.rp.pl

Volkswagen już od sierpnia 2017 roku oferuje możliwość zapoznania się z ofertą aut dostępnych w magazynach dealerskich. Polski importer poszedł o krok dalej i wprowadza teraz nowatorski projekt – Volkswagen eHome. Oferuje w nim spersonalizowaną, omówioną z ekspertem ofertę dotyczącą wybranego samochodu. Projekt Volkswagen e-Home ma być odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy oczekują możliwości zapoznania się z kompletem informacji dotyczących auta online, przed ewentualną wizytą w salonie dealerskim. – Wnosimy obsługę klientów przez internet na nowy poziom, chcąc zaoferować im najwyższy poziom komfortu, jak i bezpieczeństwa, co ma szczególne znaczenie w świetle aktualnej sytuacji związanej z epidemią koronawirusa. Jest to możliwe m.in. dzięki skorzystaniu z know-how ekspertów z Volkswagen Home, warszawskiego concept store’u marki oferującego topową jakość obsługi klientów – zaznacza Wojciech Usak, dyrektor marketingu marki Volkswagen w Polsce.

Jak działa Volkswagen e-Home? Po otwarciu TEJ strony internetowej  można zapoznać się z listą samochodów dostępnych w poszczególnych salonach dealerskich Volkswagena w Polsce. Wyszukiwarka pozwala znaleźć auto, które odpowiada potrzebom klienta. Po znalezieniu auta, które nas interesuje i kliknięciu na odpowiedni przycisk, następuje natychmiastowe połączenie w formie wideokonferencji z ekspertem Volkswagen eHome. Ma to zdecydowaną przewagę nad powszechnie stosowanymi, klasycznymi rozwiązaniami z zakresu obsługi klientów online – nie musimy pozostawić swoich danych kontaktowych i oczekiwać na kontakt ze strony przedstawiciela salonu. Volkswagen zapewnia, że zespół prowadzący wideokonferencje to wyszkoleni specjaliści, którzy mogą nie tylko odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące samochodu, ale i opracować spersonalizowaną ofertę czy symulację finansową pomocy i pomoc w kontakcie z dealerem, aż od momentu odbioru auta. Klient zyskuje więc własnego asystenta, prowadzącego go przez proces wyboru i zakupu auta – de facto cały proces obsługi klienta w salonie dealerskim został tym samym przeniesiony do Volkswagen e-Home, gwarantując pełne bezpieczeństwo i komfort. Volkswagen zaznacza, że rozwiązanie oparte jest na sprawdzonej technologii wideo, która umożliwia m.in. bezpieczne przesyłanie dokumentów. W ten sposób można też umówić się na jazdę próbną na terenie Warszawy (z usługą door to door) wybranym modelem samochodu, przy zachowaniu wszelkich standardów bezpieczeństwa i odpowiedniej dezynfekcji pojazdu.

CZYTAJ TAKŻE: Volkswagen wprowadza nowy standard inspekcji

""

Tak wygląda od wewnątrz Volkswagen Home, warszawski concept store niemieckiej marki.

Foto: moto.rp.pl

Być może koronawirus przyniesie nową ścieżkę rozwoju na drodze pierwszego kontaktu klient – pracownik salonu. Tym bardziej, że eksperci Volkswagen e – Home są do dyspozycji w godzinach 10:00 – 20:00 i pozwala nam się więcej dowiedzieć więcej o samochodzie i samej ofercie bez wychodzenia z domu.

Volkswagen już od sierpnia 2017 roku oferuje możliwość zapoznania się z ofertą aut dostępnych w magazynach dealerskich. Polski importer poszedł o krok dalej i wprowadza teraz nowatorski projekt – Volkswagen eHome. Oferuje w nim spersonalizowaną, omówioną z ekspertem ofertę dotyczącą wybranego samochodu. Projekt Volkswagen e-Home ma być odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy oczekują możliwości zapoznania się z kompletem informacji dotyczących auta online, przed ewentualną wizytą w salonie dealerskim. – Wnosimy obsługę klientów przez internet na nowy poziom, chcąc zaoferować im najwyższy poziom komfortu, jak i bezpieczeństwa, co ma szczególne znaczenie w świetle aktualnej sytuacji związanej z epidemią koronawirusa. Jest to możliwe m.in. dzięki skorzystaniu z know-how ekspertów z Volkswagen Home, warszawskiego concept store’u marki oferującego topową jakość obsługi klientów – zaznacza Wojciech Usak, dyrektor marketingu marki Volkswagen w Polsce.

Materiał Promocyjny
Seat i Cupra. Doświadczenie budowane latami
Na drodze
Grupa Volkswagen nie zwalnia. 30 nowości to dopiero początek.
Materiał Partnera
Kongres Nowej Mobilności jedzie do Katowic
Materiał Partnera
Elektromobilność dotyczy także samochodów ciężarowych
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Materiał Promocyjny
Historyczny sukces opon całorocznych: ADAC przyznaje pierwszą ocenę „dobrą”.