Toyota rozwija sieć salonów Toyota Professional

W Gdańsku powstał nowy salon Toyota Professional wyspecjalizowany w sprzedaży samochodów użytkowych - Hiluxa i wszystkich modeli z rodziny Proace oraz pełnej gamy specjalistycznych zabudów do tych samochodów.

Publikacja: 14.03.2022 11:38

Toyota rozwija sieć salonów Toyota Professional

Foto: mat. prasowe

Nowy salon Toyota Professional Gdańsk będzie specjalizował się w sprzedaży pełnej gamy samochodów użytkowych Toyoty. W jego ofercie znajdują się także profesjonalne zabudowy do tych modeli, objęte 3-letnią gwarancją. Obiekt ma powierzchnię 314 m2. Nowy obiekt w Gdańsku jest szóstą stacją dealerską Toyota Professional i piątą należącą do grupy Walder, która prowadzi także salony Toyoty w Chwaszczynie, Rumi i Grudziądzu oraz Lexusa w Gdańsku. Głównym celem programu Toyota Professional jest zapewnienie kompletnej obsługi firmom i osobom prywatnym zainteresowanym samochodami użytkowymi, obejmującej zarówno proces wyboru, sprzedaży i finansowania samochodu, jak i kompleksowe wsparcie podczas użytkowania. Dlatego gdański salon zostanie rozbudowany o serwis samochodów dostawczych, którego otwarcie jest planowane na czerwiec tego roku. Wkrótce stacja uruchomi także program sprzedaży i finansowania używanych samochodów Toyota Plus, koncentrując się na kilkuletnich autach dostawczych.

Czytaj więcej

Toyota prezentuje piątą generację napędu hybrydowego. Premiera w Corolli Cross

Toyota Professional istnieje od 2019 roku, kiedy zostały uruchomione pierwsze specjalistyczne salony – Warszawa Wesoła, Poznań i Zielona Góra. Jednocześnie w całej sieci dealerskiej Toyoty powstały osobne działy Toyota Professional wyspecjalizowane w sprzedaży samochodów użytkowych. W krótkim czasie sieć została rozbudowana o kolejne stacje w Szczecinie i na warszawskim Bemowie, a w tym roku obok salonu w Gdańsku dołączy do nich jeszcze jeden obiekt. W pierwszym etapie Toyota Professional był to pilotażowy projekt, realizowany przez polski oddział Toyoty dla europejskiej centrali w Brukseli. W następnych latach program został rozszerzony na pozostałe europejskie rynki, w oparciu o doświadczenia, wiedzę i dobre praktyki wypracowane przez polski zespół.

Foto: mat. prasowe

Toyota Professional jest jedną z najlepiej sprzedających się marek w segmencie samochodów użytkowych do 3.5T. Początek roku był bardzo dobry zarówno dla modelu Proace City, który od kilkunastu miesięcy jest liderem segmentu kompaktowych vanów, jak i dla modelu Proace, który w styczniu i lutym awansował na pierwsze miejsce wśród vanów średniej wielkości. Hilux, który w 2021 roku zajmował drugie miejsce w segmencie, w styczniu i lutym 2022 roku był absolutnie najpopularniejszym pick-upem w kraju. Udział w rynku pick-upa Toyoty w roku 2022 wynosi prawie 50 proc.

Czytaj więcej

Znamy ceny pierwszej w pełni elektrycznej Toyoty

Nowy salon Toyota Professional Gdańsk będzie specjalizował się w sprzedaży pełnej gamy samochodów użytkowych Toyoty. W jego ofercie znajdują się także profesjonalne zabudowy do tych modeli, objęte 3-letnią gwarancją. Obiekt ma powierzchnię 314 m2. Nowy obiekt w Gdańsku jest szóstą stacją dealerską Toyota Professional i piątą należącą do grupy Walder, która prowadzi także salony Toyoty w Chwaszczynie, Rumi i Grudziądzu oraz Lexusa w Gdańsku. Głównym celem programu Toyota Professional jest zapewnienie kompletnej obsługi firmom i osobom prywatnym zainteresowanym samochodami użytkowymi, obejmującej zarówno proces wyboru, sprzedaży i finansowania samochodu, jak i kompleksowe wsparcie podczas użytkowania. Dlatego gdański salon zostanie rozbudowany o serwis samochodów dostawczych, którego otwarcie jest planowane na czerwiec tego roku. Wkrótce stacja uruchomi także program sprzedaży i finansowania używanych samochodów Toyota Plus, koncentrując się na kilkuletnich autach dostawczych.

Dealerzy
Mercedes udoskonala swój sklep internetowy. Nowe auto przy pomocy kilku kliknięć
Dealerzy
Polski dealer z Kalisza jako pierwszy na świecie otrzymał ten certyfikat
Dealerzy
Salony samochodowe znów na minusie. Coraz mniej klientów odwiedza dealerów
Dealerzy
Największy salon BMW w Europie powstał w Katowicach
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Dealerzy
Lancia wraca. Będzie 40 nowych salonów, póki co ani jednego w Polsce
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką