Autorska platforma Seata agreguje samochody oferowane we wszystkich salonach marki na terenie Polski. Pod adresem internetowym (TU) użytkownicy znajdą zaawansowaną wyszukiwarkę, umożliwiającą wyszukanie dostępnych pojazdów z uwzględnieniem m.in. preferowanego typu nadwozia, parametrów silnika czy wyposażenia. – Uruchamiając Sales Online, oddajemy w ręce klientów z całej Polski nowy, wygodny sposób wyszukiwania i zamawiania fabrycznie nowych samochodów. Zarazem zależało nam, by na każdym etapie decyzyjnym klienci mieli poczucie wsparcia. Dlatego też rozwinęliśmy wielokanałowy system kontaktu z ekspertami Seata – mówi Jakub Góralczyk, PR Manager Seat Polska.
CZYTAJ TAKŻE: Tak wygląda nowy Seat Leon
Z poziomu platformy klient może skontaktować się poprzez email i telefon z doradcami dedykowanego centrum kontaktowego. Odwiedzający portal dostają również możliwość konsultacji z ekipami salonów Seata, nagrodzonymi w zeszłorocznym Wielkim Teście Salonów m.in. za najwyższy poziom aktywnej rozmowy doradczej z klientem. Producent planuje niebawem wprowadzić także opcję wideorozmowy z poziomu przeglądarki internetowej na komputerze lub urządzeniu mobilnym.
Specjaliści mają zapewnić użytkownikom platformy Sales Online wsparcie również przy doborze rozwiązań finansowych. Platforma daje dostęp firmom oraz osobom prywatnym do produktów leasingowych Volkswagen Financial Services. Szczególną ofertą jest specjalny leasing konsumencki dostępny jedynie dla klientów Sales Online. – Oferta finansowa została skonstruowana tak, by zapewnić każdemu zainteresowanemu wybór rozwiązania dostosowanego do jego aktualnych potrzeb i możliwości. Z myślą o osobach prywatnych przygotowaliśmy leasing konsumencki, który pozwala na obniżenie wysokości miesięcznej raty. Zapewniliśmy także większy wybór czasu trwania umowy, od 24 do 48 miesięcy – zapewnia Góralczyk.