- Chcemy wspierać trend spowalniania wzrostu cen samochodów używanych, dlatego po dłuższym czasie zdecydowaliśmy się na większą akcję rabatową. Z naszej oferty ponad czterech tysięcy samochodów w samej Polsce, zdyskontowaliśmy 1700 aut, czyli łącznie niemal 2 miliony złotych – powiedziała Karolina Topolova, Dyrektor Generalna AURES Holdings, operatora międzynarodowej sieci autocentrów AAA Auto.

Czytaj więcej

Marki samochodowe zaczynają rozwijać własne sieci sprzedaży aut używanych

Ceny samochodów używanych przez ostatnie 2 lata rosły w tempie 15-20 proc. rocznie. Głównym powodem było zwiększone zainteresowanie samochodami używanymi i brak nowych aut. Jest to przede wszystkim efekt pandemii, która wstrzymała produkcję nowych aut. - Nasze analizy wskazują, że zaczyna się stagnacja cen, co może być dobrym sygnałem do dalszego rozwoju. Postanowiliśmy wesprzeć ten trend wprowadzając letnie obniżki na znaczną część naszej oferty samochodów używanych” – dodała Karolina Topolova. Obniżki np. używanej Skody Kodiak z 2018 roku, czy Volkswagena Passata z 2018 roku sięgają 10 tys. złotych.

Czytaj więcej

Hyundai ma dosyć dominacji Tesli. Nowy model z Korei ma to zmienić