Citroen napędzi Tour de Pologne

Tour de Pologne to jeden z najważniejszych wyścigów kolarskich w Europie i na świecie. Zawody te odbywają się od 1928 r., a od 1952 r. są organizowane nieprzerwanie co rok. W tym roku motoryzacyjnie kolarzy wesprze Citroen.

Publikacja: 05.08.2021 14:03

Citroen napędzi Tour de Pologne

Foto: moto.rp.pl

Tegoroczna, 78. edycja Tour de Pologne rozpocznie się 9 sierpnia w Lublinie, a zakończy 15 sierpnia w Krakowie. Po drodze zawodnicy odwiedzą m.in. Chełm, Zamość, Przemyśl, Sanok, Rzeszów, Tarnów, Bukowinę Tatrzańską, Bielsko-Białą i Katowice. Trasa podzielona jest na siedem etapów o łącznej długości ponad 1150 km, z czego najdłuższy odcinek, z Sanoka do Rzeszowa, będzie liczył aż 226 km.

CZYTAJ TAKŻE: Citroen Ami One: Elektrycznie w miasto bez prawa jazdy

""

moto.rp.pl

Organizacja takich zawodów to wielkie wyzwanie logistyczne. Co roku wyścig jest obsługiwany przez dużą flotę pojazdów. Organizatorzy imprezy dostaną do dyspozycji całą gamę pojazdów marki Citroen – samochody dla sędziów, dyrekcji zawodów, VIP-ów oraz obsługi wyścigu. Honorowym samochodem tegorocznej edycji wyścigu jest SUV Citroen C3 Aircross, który będzie także stanowić główną nagrodę dla zwycięzcy. Łącznie Citroen Polska udostępnia 50 samochodów, w tym 32 sztuki nowego Citroena C3 Aircross, który właśnie debiutuje w salonach po face liftignu.

CZYTAJ TAKŻE: Citroen C4: Nie tylko z napędem elektrycznym

""

Klaudia Dawidko, PR Manager Citroen Polska i Czesław Lang, organizator Tour de Pologne UCI World Tour.

moto.rp.pl

""

Czesław Lang, organizator Tour de Pologne UCI World Tour.

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

Tegoroczna, 78. edycja Tour de Pologne rozpocznie się 9 sierpnia w Lublinie, a zakończy 15 sierpnia w Krakowie. Po drodze zawodnicy odwiedzą m.in. Chełm, Zamość, Przemyśl, Sanok, Rzeszów, Tarnów, Bukowinę Tatrzańską, Bielsko-Białą i Katowice. Trasa podzielona jest na siedem etapów o łącznej długości ponad 1150 km, z czego najdłuższy odcinek, z Sanoka do Rzeszowa, będzie liczył aż 226 km.

CZYTAJ TAKŻE: Citroen Ami One: Elektrycznie w miasto bez prawa jazdy

Tu i Teraz
Porsche brakuje części. Wyprodukuje mniej samochodów i musi skorygować prognozę
Tu i Teraz
Luksusowe auto za kryptowalutę. Ferrari pozwala europejskim klientom płacenie w Bitcoinach
Tu i Teraz
Kończy się dobra passa polskiego przemysłu motoryzacyjnego
Tu i Teraz
Ceglany piec ogrzewany wodorem. Tak Toyota piecze pizzę
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Tu i Teraz
Serbia chce udostępnić UE jedno z największych złóż litu na świecie