Cupra Studio to innowacyjny projekt łączący funkcję butikowego concept store’u z miejscem wydarzeń kulturalnych i lifestyle’owych. Jest jednym z trzech takich obiektów na świecie – obok Mexico City oraz Hamburga. – CUPRA to wybór alternatywnej drogi – stwierdza Michał Szaniecki, dyrektor marki Cupra. – Jesteśmy partnerami wszystkich, którzy stawiają na to, co nieoczywiste i chcą podkreślić swoją niezależność. Te wartości są wyznawane i poszukiwane przez coraz większe grono polskich fanów motoryzacji. My zaś umożliwiamy im podkreślenie ich wyjątkowego i dynamicznego charakteru, oferując auta o elektryzującym designie i znakomitych osiągach.

CZYTAJ TAKŻE: Cupra rozpoczęła produkcję pierwszego własnego modelu

""

moto.rp.pl

W warszawskim Cupra Studio ma być do dyspozycji klienta elitarny zespół Cupra Masterów. Zgodnie z globalną strategią marki eksperci mają pomóc w wyborze i personalizacji dynamicznych modeli samochodów, ale na tym ich rola się nie kończy. – Cupra Masterzy to przede wszystkim pasjonaci motoryzacyjni, którzy o samochodach wiedzą wszystko. Będą znakomitymi partnerami do wciągającej i inspirującej rozmowy, niezależnie od tego, czy gość Cupra Studio jest motoryzacyjnym ekspertem, czy też osobą, która dopiero rozpoczyna swoją przygodę z performance’owymi samochodami – mówi Jakub Góralczyk, kierownik ds. PR marek Seat i Cupra.

""

moto.rp.pl

Wnętrze salonu otrzymało ekspozycję kraftowych akcesoriów, gadżety lifestylowe oraz pełną gamę aktualnych modeli marki – Formentor, Ateca i Leon. W 2021 roku do concept store’u trafi również pierwszy produkcyjny, w pełni elektryczny model – Cupra el-Born.

CZYTAJ TAKŻE: Cupra Leon wyceniony. Hot hatch z atrakcyjną ceną

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl