Usługa umożliwia wygodne dokonanie w pełni bezkontaktowej płatności za paliwo i jest dostępna w aplikacji mobilnej Mój Carrefour. W początkowej fazie testów skorzystać z niej mogą wybrani klienci stacji Carrefour w Warszawie i Krakowie. Carrefour Polska jest właścicielem ponad 40 stacji paliw.
CZYTAJ TAKŻE: Pierwsza w Polsce stacja dla samochodów elektrycznych
– Rozwijamy pakiet usług dla klientów realizujących transakcje w naszej sieci sklepów. Tank&Go to kontynuacja doskonale przyjętej przez klientów usługi Scan&Go, a jednocześnie pierwszy tego typu projekt realizowany przez sieć handlową w Polsce, który zapewnia klientom korzystającym ze stacji paliw Carrefour nowe doświadczenia w pełni mobilnej, bezobsługowej realizacji transakcji oraz bezpieczeństwo i szybkość zakupów paliwa za pomocą aplikacji „Mój Carrefour” – mówi Grzegorz Wazowicz, Dyrektor Działu Usług Finansowych i Handlowych Carrefour Polska.
Usługa działa w ramach aplikacji mobilnej „Mój Carrefour”. Jej użytkownicy znajdą w aplikacji nowy moduł – Tank&Go – przygotowany specjalnie na potrzeby usługi. Aby z niej skorzystać klient powinien zalogować się w module, podać niezbędne dane swojego samochodu, a także aktywować płatności mobilne Masterpass. Podjeżdżając na stację paliw Carrefour wystarczy wybrać dystrybutor, określić kwotę transakcji, dokonać płatności i rozpocząć tankowanie. Po jego zakończeniu klient otrzyma fakturę na podany wcześniej adres email i może odjechać ze stacji paliw. Cały proces odbywa się szybko i w pełni samoobsługowo. W zakresie płatności mobilnych projekt realizowany jest we współpracy z Mastercard.