Koronawirus zmusza firmy do szukania nowych pomysłów. Mercedes stworzył salon w sieci (znajdziesz go TU)gdzie w jednym miejscu można uzyskać informacje na temat oferty pojazdów nowych i używanych, skonfigurować model, obejrzeć go podczas wirtualnej jazdy testowej, a nawet zobaczyć na filmie wraz z recenzją eksperta i wybrać kontakt z najbliższym dealerem. Goście salonu mogą wybierać spośród aut dostępnych od ręki lub też korzystać z konfiguratora. Każdej prezentacji towarzyszy gotowa oferta finansowa. Poza tym salon w sieci ma też być miejscem żeby ciekawie spędzić czas, poznając tajniki świata Mercedesa.
CZYTAJ TAKŻE: Mercedes AMG GLE 63 / GLS 63: Zmasowany atak SUV-ów AMG
Mercedes podkreśla, że wystarczy wypełnić krótki formularz i jedno kliknięcie żeby połączyć się bezpośrednio ze sprzedawcą, który zajmie się dalszą, „rzeczywistą” częścią procesu zakupowego, a nawet dokona prezentacji pojazdu za pośrednictwem transmisji wideo. W skrócie, salon oferuje całą teoretyczną część procesu zakupowego w wersji online i pozwala zapoznać się z ofertą marki. Dodatkowym udogodnieniem jest kalkulator finansowania wraz z gotową ofertą w ramach programu Lease & Drive 1 proc. przygotowaną przez Mercedes-Benz Leasing. Tylko kawę musimy sobie zrobić sami.
CZYTAJ TAKŻE: Jedyna marka samochodów z żeńskim imieniem. Mercedes ma 120 lat