Mercedes uruchamia sprzedaż online. Kawę musimy sobie zrobić sami

Mercedes-Benz Polska uruchamia salon samochodowy online. Ma być centrum zakupowo-informacyjnym dla klientów i potencjalnych nabywców aut z gwiazdą.

Publikacja: 29.04.2020 20:21

Mercedes uruchamia sprzedaż online. Kawę musimy sobie zrobić sami

Foto: moto.rp.pl

Koronawirus zmusza firmy do szukania nowych pomysłów. Mercedes stworzył salon w sieci (znajdziesz go TU)gdzie w jednym miejscu można uzyskać informacje na temat oferty pojazdów nowych i używanych, skonfigurować model, obejrzeć go podczas wirtualnej jazdy testowej, a nawet zobaczyć na filmie wraz z recenzją eksperta i wybrać kontakt z najbliższym dealerem. Goście salonu mogą wybierać spośród aut dostępnych od ręki lub też korzystać z konfiguratora. Każdej prezentacji towarzyszy gotowa oferta finansowa. Poza tym salon w sieci ma też być miejscem żeby ciekawie spędzić czas, poznając tajniki świata Mercedesa.

CZYTAJ TAKŻE: Mercedes AMG GLE 63 / GLS 63: Zmasowany atak SUV-ów AMG

""

Foto: moto.rp.pl

Mercedes podkreśla, że wystarczy wypełnić krótki formularz i jedno kliknięcie żeby połączyć się bezpośrednio ze sprzedawcą, który zajmie się dalszą, „rzeczywistą” częścią procesu zakupowego, a nawet dokona prezentacji pojazdu za pośrednictwem transmisji wideo. W skrócie, salon oferuje całą teoretyczną część procesu zakupowego w wersji online i pozwala zapoznać się z ofertą marki. Dodatkowym udogodnieniem jest kalkulator finansowania wraz z gotową ofertą w ramach programu Lease & Drive 1 proc. przygotowaną przez Mercedes-Benz Leasing. Tylko kawę musimy sobie zrobić sami.

CZYTAJ TAKŻE: Jedyna marka samochodów z żeńskim imieniem. Mercedes ma 120 lat

""

Archivnummer: GSP_PC506698

Foto: moto.rp.pl

Koronawirus zmusza firmy do szukania nowych pomysłów. Mercedes stworzył salon w sieci (znajdziesz go TU)gdzie w jednym miejscu można uzyskać informacje na temat oferty pojazdów nowych i używanych, skonfigurować model, obejrzeć go podczas wirtualnej jazdy testowej, a nawet zobaczyć na filmie wraz z recenzją eksperta i wybrać kontakt z najbliższym dealerem. Goście salonu mogą wybierać spośród aut dostępnych od ręki lub też korzystać z konfiguratora. Każdej prezentacji towarzyszy gotowa oferta finansowa. Poza tym salon w sieci ma też być miejscem żeby ciekawie spędzić czas, poznając tajniki świata Mercedesa.

Tu i Teraz
Restart Jaguara z nowym logotypem. Nie każdemu się spodoba
Tu i Teraz
Elon Musk rośnie w siłę. Większy stan konta i polityczna kariera
Tu i Teraz
Niemiecka marka motoryzacyjna przenosi produkcję do Tajlandii
Tu i Teraz
Na stacjach jest już nowe paliwo. Sprawdź czy tankujesz je do zbiornika
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Tu i Teraz
Kulturowa rewolucja w Hyundaiu. Pierwszy cudzoziemiec pokieruje koreańskim koncernem