Za oknem coraz cieplej. Ford rozpoczął akcję – Klimatyzacja Dezynfekcja Pro. Klimatyzacja już od jakiegoś czasu nie jest zarezerwowana wyłącznie dla drogich, wybranych modeli. Stała się nieodzownym elementem wyposażenia niemal każdego nowego pojazdu. W ramach Akcji Klimatyzacja Dezynfekcja Pro w serwisie Forda można przeprowadzić kontrolę szczelności klimatyzacji, sprawdzą działanie wszystkich podzespołów funkcjonalnych oraz wykonają próbę sprawności technicznej i wydajności chłodzenia. Zostanie również przeprowadzona dezynfekcja parownika i ozonowanie całego układu klimatyzacji. W przypadku parownika procedura czyszczenia jest niezwykle ważna. Urządzenie to odpowiada między innymi za pochłanianie ciepła z wnętrza samochodu, odparowywanie czynnika chłodniczego, utrzymywanie odpowiedniego poziomu wilgoci oraz oczyszczanie powietrza. Regularna dezynfekcja całej klimatyzacji daje pewność, że w układzie nie pojawią się grzyby i bakterie niebezpieczne dla zdrowia podróżujących – nie tylko alergików.

""

moto.rp.pl

Ford przedstawia dane, z których wynika, że alergicy narażeni są na większe o 30 proc. niebezpieczeństwo wypadku samochodowego – np. kichnięcie przy prędkości 80 km/h oznacza jazdę przez 25 metrów z zamkniętymi oczami. Żeby temu zapobiec firma oferuje dwa rodzaje filtrów pochłaniających zapachy: Ford Odour Filter oraz nowość – zupełnie innowacyjny filtr pochłaniający zapachy Ford Odoru Filter Plus. Zapewnia on znacznie lepszą ochronę przed cząsteczkami kurzu podrażniającymi płuca, zapachem spalin, pyłkami oraz agresywnymi gazami niż konwencjonalne filtry. Dodatkowo w ofercie Forda pojawi się filtr Ford micronAir proTect Filter. Zapewnia on najlepszą możliwą ochronę przed wirusami wewnątrz pojazdu.

CZYTAJ TAKŻE: Koniec najmocniejszej wersji Forda Focusa

Ford kontynuuje akcję Serwis #zostańwdomu. Obejmuje ona odbiór pojazdu od klienta (door to door), pełną dezynfekcję przed przekazaniem auta oraz pakiet Ford Video Check. Usługa Ford Video Check realizowana jest przez wszystkie Autoryzowane Serwisy marki Ford. Klient otrzymuje informacje w formie czytelnego raportu składającego się z karty przeglądowej oraz filmu z omówieniem stanu pojazdu. Wszystko można odczytać bezpośrednio z telefonu. Usługa jest bezpłatna, a rekomendacje przedstawione są w czytelny sposób. Lista uzupełniona jest kolorami: zielonym – wszystko jest w porządku, żółtym – rozważ wymianę bądź naprawę i czerwonym – część wymaga wymiany.