Studyjny model to czterodrzwiowe GT, czyli model, którego Lynk & Co nie ma obecnie w swoim programie. W Next Day wzrok na pewno przyciągają drzwi, które otwierają się do góry, przy czym tylne mają zawiasy w przeciwnym kierunku. Zresztą cała sylwetka prezentuje się oryginalnie. Chiński przemysł motoryzacyjny wykonał olbrzymi krok na przód i to nie tylko pod kątem stylistyki. Wnętrze jest futurystyczne z płaską kierownicą która chowa się w trybie jazdy autonomicznej, wąskim wyświetlaczem centralnym i minimalistyczną liczbą przycisków. Duży szklany dach służy jako powierzchnia projekcyjna dla trójwymiarowego wyświetlacza head-up. We wnętrzu projektanci zastosowali drewno i tkaninę dżinsową.
Czytaj więcej
Lotus wyprodukował ostatni egzemplarz produkowanego od 1996 roku Lotusa Elise. Samochód trafił do Elisy Artioli, która jest wnuczką byłego właściciela Lotusa Romano Artioli.
Lynk & Co The Next Day
Od strony napędu Next Day pozostaje wierne technologii, którą Lynk & Co stosuje obecnie w swoich modelach seryjnych. To napęd hybrydowy z silnikiem spalinowym napędzającym przednią oś oraz silnikami elektrycznymi, które napędzają tylne koła. W aktualnych modelach Lynk & Co, oferuje trzy wielkości baterii, które wg. producenta zapewniają 60, 100 lub 150 km zasięgu według WLTP. Wszystkie wyposażone są w trzybiegowe skrzynie biegów DHT (Dedicated Hybrid Transmission).
Lynk & Co The Next Day