Koncepcyjny dwumiejscowy ROV, który ma zaledwie 3,12 metra długości, jego napęd bazuje na klasycznym silniku spalinowym, ale napędzany jest nie benzyną, a wodorem. Niezbędny do jego pracy gaz pochodzi ze zbiornika wysokociśnieniowego i jest wtryskiwany do komór spalania jednolitrowego trzycylindrowego silnika. Lexus obiecuje wysoki moment obrotowy i szybką reakcję na gaz. Moc przekazywana jest na jedną ub obie osie. ROV nie emituje CO2! Konstrukcja nośna małego pustynnego buggy z odsłoniętymi terenowymi kołami to lekka rama rurowa. Chociaż jest to nietypowy samochód dla Lexusa, koncepcja zawiera pewne szczegóły obecnego języka stylistycznego Lexusa, takie jak klosze świateł w kształcie litery L.
Drugi pomysł to model NX PHEV Offroad Concept, oparty na nowej seryjnej wersji NX-a z napędem hybrydowym typu plug-in. Podobnie jak model seryjny, uterenowiony egzemplarz ma moc 309 KM i potrafi pokonywać dłuższe odcinki wyłącznie na energii elektrycznej.
Czytaj więcej
Lexus wprowadza na rynek zmodernizowaną limuzynę ES. Hybrydowy sedan to auto dla tych, którzy stawiają na oryginalność i wyjątkowość.
Lexus NX Concept