Podobnie jak MC20 coupe nadwozie kabrioletu jest w całości wykonane z włókna węglowego i materiałów kompozytowych. To będzie rozwiązanie opracowane dla wszystkich przyszłych modeli włoskiej marki : coupe, kabrioletu i w przyszłości elektrycznego auta. Nowa wersja nadwozia nie jest niespodzianką. Już podczas premiery MC20 Włosi dawali jasno do zrozumienia, że ​​wersja zamknięta zostanie uzupełniona kabrioletem. Jasne jest również, że napęd pozostanie bez zmian - to 2,9-litrowy biturbo V6 o mocy 630 KM.

Czytaj więcej

Maserati kończy produkcję swojego najtańszego modelu
Maserati MC20 Carbrio

Maserati MC20 Carbrio

mat. prasowe

Zdjęcia zamaskowanego prototypu ukrywają konstrukcję konstrukcję dachu. Kluczowe dane nie będą się różnić od tych w coupe. Ten dwumiejscowy samochód o długości prawie 4,70 m z napędem na tylne koła za pośrednictwem ośmiobiegowej, dwusprzęgłowej skrzyni biegów. Prędkość maksymalna będzie nieznacznie niższa od tej, którą oferuje coupe (325 km/h). Premiera tego modelu zapowiedziana jest na wiosnę 2022 roku.

Maserati MC20 Carbrio

Maserati MC20 Carbrio

mat. prasowe

Maserati MC20 Carbrio

Maserati MC20 Carbrio

mat. prasowe