Volkswagen Caddy po modernizacji z hybrydą plug-in z zaskakującym zasięgiem

Volkswagen zmodernizował użytkowy model Caddy i po raz pierwszy wprowadza do tej serii hybrydę typu plug-in, która stanowi uzupełnienie silników wysokoprężnych i benzynowych.

Publikacja: 01.09.2024 16:57

Volkswagen Caddy po modernizacji z hybrydą plug-in z zaskakującym zasięgiem

Foto: mat. prasowe

Od lipca 2024 r. w nowych samochodach obowiązkowe są różne systemy wspomagania. W związku z tym szereg modeli aut chcąc nie chcąc musiało zostać zmodernizowanych. Jednym z nich jest Volkwagen Caddy, który przy okazji otrzymał lepsze wyposażenie standardowe i po raz pierwszy napęd hybrydowy typu plug-in. Nie jest to typowy lifting, bo nic nie zmienia się w wyglądzie Caddy, który po raz pierwszy został zaprezentowany w 2020 roku. Dostępne są za to nowe linie wyposażenia, w której między innymi dach malowany na czarno z opcją panoramicznego szklanego dachu, są czarne relingi dachowe, oświetlenie LED i zderzaki lakierowane w kolorze auta.

Volkswagen Caddy w wersji PHEV

Volkswagen Caddy w wersji PHEV

mat. prasowe

Szczególnie w wersji Cargo znacznie rozszerzono standardowe wyposażenie bezpieczeństwa. Wszystkie modele Caddy są teraz standardowo wyposażone w funkcję rozpoznawania znaków drogowych, tempomat i systemy wspomagania parkowania. W Cargo standardowe wyposażenie zostało rozszerzone o dodatkowe boczne i czołowe poduszki powietrzne, wielofunkcyjną kamerę, asystenta pasa ruchu i Front Assist z funkcją wykrywania pieszych/rowerzystów. W pełni cyfrowy zestaw wskaźników będzie również standardem. W przyszłości w ofercie znajdzie się opcjonalny asystent głosowy IDA, który w połączeniu z VW Connect Plus zostanie rozszerzony o funkcję czatu GPT. Wielofunkcyjna kierownica stosowana już w samochodzie Caddy jest teraz standardem także w Cargo.

Czytaj więcej

Koniec z rekordowymi zyskami. Kryzys niemieckiego przemysłu motoryzacyjnego
Volkswagen Caddy

Volkswagen Caddy

mat. prasowe

Volkswagen po raz pierwszy oferuje model Caddy z hybrydowym układem napędowym typu plug-in. Oparty jest na silniku benzynowym o mocy 115 KM, który wspomagany jest napędem elektrycznym. Moc systemowa wynosi 150 KM, co czyni go najmocniejszym Caddy w ofercie. Volkswagen przygotował pojemny akumulator o użytecznej pojemności 19,7 kWh. Oznacza to, że Caddy E-Hybrid powinien być w stanie przejechać na napędzie wyłącznie elektrycznym do 122 km, co jest najwyższą wartością w segmencie PHEV.

Volkswagen Caddy

Volkswagen Caddy

mat. prasowe

Nowy Volkswagen Caddy otrzymał napęd hybrydowy plug-in z zasięgiem do 122 km

Możliwości ładowania są równie wysokie. Co nietypowe dla pojazdów PHEV, Caddy E-Hybrid można ładować na stacjach szybkiego ładowania prądem stałym; możliwa jest tutaj moc ładowania maksymalnie 50 kW. Caddy E-Hybrid może obsługiwać ładowanie prądem zmiennym na zwykłych stacjach ładowania i w domowej stacji ładowania z maksymalną mocą ładowania 11 kW. Dostępne są również silniki benzynowe TSI o mocy 115 KM) – z manualną lub automatyczną skrzynią biegów – oraz dwa silniki 2,0 l TDI. TDI o mocy 102 KM i 122 KM.

Czytaj więcej

Koniec z nocnymi zmianami. Produkcja w fabryce Volkswagena zmniejszona o 25 proc.

Od lipca 2024 r. w nowych samochodach obowiązkowe są różne systemy wspomagania. W związku z tym szereg modeli aut chcąc nie chcąc musiało zostać zmodernizowanych. Jednym z nich jest Volkwagen Caddy, który przy okazji otrzymał lepsze wyposażenie standardowe i po raz pierwszy napęd hybrydowy typu plug-in. Nie jest to typowy lifting, bo nic nie zmienia się w wyglądzie Caddy, który po raz pierwszy został zaprezentowany w 2020 roku. Dostępne są za to nowe linie wyposażenia, w której między innymi dach malowany na czarno z opcją panoramicznego szklanego dachu, są czarne relingi dachowe, oświetlenie LED i zderzaki lakierowane w kolorze auta.

Premiery
Najpopularniejszy kamper z Polski zostanie zmodernizowany
Premiery
To trzecie takie Porsche w historii. 911 Speedster na specjalne zamówienie
Premiery
Aston Martin Vanquish. Powstanie tylko 1000 sztuk najlepszego Gran Turismo
Premiery
Nowe Audi RS3: Bez zastrzyku mocy, ale i tak jeszcze bardziej na sportowo
Premiery
Tak buduje się dzisiaj prawdziwe auta terenowe. Sześć pomysłów Ineosa
Materiał Promocyjny
Jak wygląda auto elektryczne