Maserati rozpoczęło współpracę z... Barbie

Maserati zaprezentowała zindywidualizowaną edycję najnowszego SUV-a – Grecale, zaprojektowaną wspólnie z Barbie firmy Mattel. Włosi opisują wyjątkową współpracę jako przełamywania granic i demonstrowania unikalnego charakteru obu marek.

Publikacja: 27.10.2022 14:07

Barbie Maserati Grecale

Barbie Maserati Grecale

Foto: mat. prasowe

Maserati to ikona włoskiego luksusu. Barbie to najpopularniejsza lalka na świecie i jednocześnie najbardziej znanych ikon kultury masowej. Teraz te dwie marki rozpoczęły współpracę, a jej efektem jest bardzo odważnie prezentujące się i limitowane Grecale. Według komunikatu prasowego Barbie wybrała nowy model Maserati jako najbardziej dopasowany do jej wielopłaszczyznowego stylu życia, począwszy od spotkań biznesowych po przyjęcia, pokazy i inne efektowne wydarzenia.

Barbie Maserati Grecale

Barbie Maserati Grecale

Foto: mat. prasowe

Barbie Maserati Grecale, jako ultralimitowana edycja Fuoriserie zostanie wyprodukowana tylko w dwóch egzemplarzach. Jeden z nich zadebiutował właśnie w Los Angeles jako jeden z prezentów Neiman Marcus Fantasy Gifts w tegorocznym katalogu luksusowego domu towarowego Neiman Marcus. Część ceny z zakupu tego egzemplarza zostanie przeznaczona na potrzeby realizacji projektu Barbie Dream Gap – globalnej inicjatywy marki prowadzonej we współpracy z organizacjami charytatywnymi z myślą o zapewnieniu równych szans dziewczętom i usuwaniu barier, jakie mogą spotykać je w życiu.

Czytaj więcej

Maserati MC20 Cielo: Z niebem w nazwie
Barbie Maserati Grecale

Barbie Maserati Grecale

Foto: mat. prasowe

Samochód został stworzony w ramach programu personalizacji Fuoriserie. To program przygotowany przez Maserati powalający na daleko zakrojoną indywidualizację, która nie jest przewidziana w klasycznych dodatkach i cenniku marki. Nowe, bardzo odważne wcielenie Maserati Grecale to wersja Trofeo, która napędzana jest 530 konnym silnikiem V6. Kultowy różowy odcień Barbie pokrywa niemal każdy skrawek SUV-a. Uzupełniają go jaskrawożółte akcenty, inspirowane wyścigowym dziedzictwem Maserati. Również wnętrze ozdobione jest różowymi akcentami.

Barbie Maserati Grecale

Barbie Maserati Grecale

Foto: mat. prasowe

Czytaj więcej

Maserati Grecale: Nadzieja na jeszcze lepszą przyszłość

Maserati to ikona włoskiego luksusu. Barbie to najpopularniejsza lalka na świecie i jednocześnie najbardziej znanych ikon kultury masowej. Teraz te dwie marki rozpoczęły współpracę, a jej efektem jest bardzo odważnie prezentujące się i limitowane Grecale. Według komunikatu prasowego Barbie wybrała nowy model Maserati jako najbardziej dopasowany do jej wielopłaszczyznowego stylu życia, począwszy od spotkań biznesowych po przyjęcia, pokazy i inne efektowne wydarzenia.

Barbie Maserati Grecale, jako ultralimitowana edycja Fuoriserie zostanie wyprodukowana tylko w dwóch egzemplarzach. Jeden z nich zadebiutował właśnie w Los Angeles jako jeden z prezentów Neiman Marcus Fantasy Gifts w tegorocznym katalogu luksusowego domu towarowego Neiman Marcus. Część ceny z zakupu tego egzemplarza zostanie przeznaczona na potrzeby realizacji projektu Barbie Dream Gap – globalnej inicjatywy marki prowadzonej we współpracy z organizacjami charytatywnymi z myślą o zapewnieniu równych szans dziewczętom i usuwaniu barier, jakie mogą spotykać je w życiu.

Premiery
Mazda modernizuje swojego SUV-a. CX-60 z poprawionym zawieszeniem i nowym wyposażeniem
Premiery
Hołd rajdowym tradycjom Toyoty. GR86 w wersji specjalnej
Premiery
Skoda pokaże swój nowy model online. Polska premiera już dzisiaj wieczorem
Premiery
Przebudowali roadstera na małe kombi. Tak wygląda Brabus Rocket GTS
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Premiery
Skoda ma nowego kompaktowego SUV-a. Nazywa się Kylaq i będzie kosztować 38 tys. zł