Maserati to ikona włoskiego luksusu. Barbie to najpopularniejsza lalka na świecie i jednocześnie najbardziej znanych ikon kultury masowej. Teraz te dwie marki rozpoczęły współpracę, a jej efektem jest bardzo odważnie prezentujące się i limitowane Grecale. Według komunikatu prasowego Barbie wybrała nowy model Maserati jako najbardziej dopasowany do jej wielopłaszczyznowego stylu życia, począwszy od spotkań biznesowych po przyjęcia, pokazy i inne efektowne wydarzenia.
Barbie Maserati Grecale
Barbie Maserati Grecale, jako ultralimitowana edycja Fuoriserie zostanie wyprodukowana tylko w dwóch egzemplarzach. Jeden z nich zadebiutował właśnie w Los Angeles jako jeden z prezentów Neiman Marcus Fantasy Gifts w tegorocznym katalogu luksusowego domu towarowego Neiman Marcus. Część ceny z zakupu tego egzemplarza zostanie przeznaczona na potrzeby realizacji projektu Barbie Dream Gap – globalnej inicjatywy marki prowadzonej we współpracy z organizacjami charytatywnymi z myślą o zapewnieniu równych szans dziewczętom i usuwaniu barier, jakie mogą spotykać je w życiu.
Czytaj więcej
Maserati zaprezentowało otwartą wersję topowego sportowego modelu MC20. Cielo ma osiągi nie gorsze od coupe.
Barbie Maserati Grecale
Samochód został stworzony w ramach programu personalizacji Fuoriserie. To program przygotowany przez Maserati powalający na daleko zakrojoną indywidualizację, która nie jest przewidziana w klasycznych dodatkach i cenniku marki. Nowe, bardzo odważne wcielenie Maserati Grecale to wersja Trofeo, która napędzana jest 530 konnym silnikiem V6. Kultowy różowy odcień Barbie pokrywa niemal każdy skrawek SUV-a. Uzupełniają go jaskrawożółte akcenty, inspirowane wyścigowym dziedzictwem Maserati. Również wnętrze ozdobione jest różowymi akcentami.
Barbie Maserati Grecale
Czytaj więcej
Maserati zaprezentowało swój nowy model Grecale. To kompaktowy SUV, który będzie dostępny z silnikiem V6, jak i w wersji hybrydowej oraz czysto elektrycznej.