Nowy Land Rover Defender był do tej pory dostępny w dwóch wersjach: krótszej, jako dwudrzwiowy Defender 90 (rozstaw osi 2,59 m, długość z kołem zapasowym zamocowanym na tylnych drzwiach 4,58 m) i czterodrzwiowej 110 (3,02 rozstaw osi i 5,02 m długość). Już niebawem pojawi się trzeci wariant - Land Rover Defender 130. Auto dedykowane głownie na rynki Ameryki Północnej, Chin i na Bliski Wschód. Model 130 pojawi się również w Europie.
Land Rover Defender 130
Ponieważ rozstaw osi nowej wersji 130 pozostał taki sam jak w Defenderze 110, zwiększenie długości karoserii o 35 cm korzystnie wyjdzie zarówno dla samej pojemności bagażnika, ale także dla wygodnego pomieszczenia dodatkowych pasażerów w trzecim rzędzie. Opcja trzeciego rzędu foteli jest co prawda dostępna też w modelu 110, ale w przy tej konfiguracji przestrzeń bagażowa zmniejsza się z 743 do 160 litrów. To zbyt mało w porównaniu np. ze znanymi pełnowymiarowymi SUV-ami produkcji amerykańskiej, które jako siedmiomiejscowe oferują również użyteczne przedziały bagażowe.
Land Rover Defender 130
Defender 130 będzie dostępny w dwóch wersjach: pięciomiejscowej i ośmiomiejscowej. Po całkowitym złożeniu foteli drugiego i trzeciego rzędu pojemność bagażnika wynosi 2516 litrów. W wersji 5-miejscowej do dyspozycji mamy 1329 litrów. Przy pełnej ośmioosobowej obsadzie pozostaje nadal 389 litrów przestrzeni bagażowej. Czyli mamy bagażnik jak w typowym kompakcie.