Dziś trudno w to uwierzyć, ale jeszcze niedawno kabriolety były równie modne, jak dziś SUV-y. Modele zapewniające jazdę z wiatrem we włosach musieli mieć w ofercie wszyscy liczący się producenci. Największym powodzeniem cieszyły się auta typu coupe-cabrio, czyli takie ze składanym, twardym dachem - Peugeot 206 i 307 CC, Renault Megane CC, Ford Focus Coupe-Cabriolet, Opel Astra Twintop… to tylko niektóre z przykładów z pierwszej dekady XXI wieku. Klienci je lubili – ale moda się skończyła. Potem przyszły czasy SUV-ów.
Volkswagen T-Roc Cabrio
VW T-Roc Cabrio: pierwszy sukces w tej niszy aut
SUV-y w wersji kabrio teoretycznie nigdy nie zdobyły serca nabywców. Nissan Murano CrossCabriolet i Range Rover Evoque Convertible bywały wyśmiewane za koślawe kształty. Czy to ślepa uliczka w projektowaniu samochodów? Niekoniecznie. Statystyki mówią same za siebie. Volkswagen T-Roc w klasycznej odmianie to w lipcu 2023 roku najpopularniejszy samochód Europy – co udowadnia, że crossovery i SUV-y są naprawdę kochane przez klientów i zostawiły już dawno z tyłu niżej zawieszone auta kompaktowe. Doskonale radzi sobie także… Volkswagen T-Roc Cabrio.
Czytaj więcej
Gdyby nikt mi tego nie powiedział, to stojąc obok Volkswagena Amaroka, nigdy bym się nie domyślił...
Volkswagen T-Roc Cabrio