Dwa silniki elektryczne Forda Mustanga Mach-e GT (po jednym przy każdej z osi) mają łączną moc 358 kW (487 KM), a systemowy moment obrotowy wynosi 813 Nm. Nowy SUV przyspiesza od zera do 97 km/h (60 mil) w 3,8 sekundy, a maksymalna prędkość jest ograniczona do 200 km/h. Według szacunków EPA (United States Environmental Protection Agency) model z napędem na wszystkie koła powinien przejechać 250 mil (około 400 km) na jednym ładowaniu akumulatora, który ma pojemność 88 kWh.

CZYTAJ TAKŻE: Ford Mustang jakiego nikt się nie spodziewał

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

Ford dołoży do modelu GT jeszcze wersję Performance, która ma być jeszcze bardziej dynamiczna. Przy tej samej mocy Performance otrzyma nieco większy moment obrotowy – 860 Nm. To pozwoli poprawić przyspieszenie i tak Mach-e Performance od 0 do 60 mil/h rozpędza się w 3,5 sekundy. Poprawa osiągów wpływa jednak na zasięg, który zmniejsza się do 235 mil (378 kilometrów).

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

Wizualnie GT wyróżnia się ciemnym grillem z włókna węglowego, na którym znajduje się podświetlany w nocy logotyp biegnącego konia. Do tego dochodzą 20-calowe felgi – podobnie jak obudowy lusterek zewnętrznych – są pomalowane na czarno i obute w całoroczne opony Continental w rozmiarze 245/45 R20. Seryjnie montowany jest też powiększony układ hamulcowy Brembo z 385 mim tarczami z przodu i 316 mm z tyłu. Nowe wersje otrzymają nowe kolory nadwozia – Cyber ​​Orange Metallic i Grabber Blue Metallic.

""

moto.rp.pl

Wewnątrz znajdują się sportowe fotele pokryte imitacją skóry. Oświetlenie ambiente ma dodatkowe kolory, są też metalowe listwy na progach drzwi, a na desce rozdzielczej znajdują się dodatkowe aluminiowe listwy. Seryjnie montowany jest system nagłośnieniowy Bang & Olufsen z dziewięcioma głośnikami. W modelu Performance są 20-calowe koła z oponami Pirelli 245/45 R20, zaciski hamulcowe są pomalowane na czerwono, a zawieszenie Magnetic Ride jest częścią standardowego wyposażenia.

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

Mustang Mach-E w wersji GT i Performance Edition można już zamawiać w USA. Nowe modele trafią do klientów wczesną jesienią 2021 roku. Ceny rozpoczynają się od 59 900 dolarów (około 228 tys. zł) za GT i 64 900 dolarów (około 247 tys. zł) za Performance Edition. Wersja GT powinna pojawić się również w Europie pod koniec 2021 roku. U nas tak tanio nie będzie. W Polsce aktualnie topowa wersja o mocy 351 KM kosztuje minimum 286 310 zł.

CZYTAJ TAKŻE: Historia motoryzacji | Ford Capri: Samochód, który zawsze chciałeś

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl