Nowy Seat Arona debiutuje wraz z odświeżoną Ibizą, z którą dzieli podstawę techniczną – platformę Volkswagena MQB-A0. Mały SUV-a ma teraz znacznie bardziej wyróżniający się i agresywniejszy przód. Światła nie zmieniły swojego kształtu, ale teraz współpracują z technologią LED w każdej wersji modelu. Są trzy nowe wzory 17 i 18-calowych felg oraz trzy nowe kolory. Seat oferuje również możliwość wyboru jednego z trzech kolorów dachu Arony, który teraz kończy się nowo ukształtowanym spojlerem. Zmiany w Aronie najbardziej widać w nowej linii wyposażenia Xperience. Rozpoznacie ją po osłonie na dole zderzaka w kontrastującym kolorze i opcjonalnych halogenach wbudowanymi pod światłami.

CZYTAJ TAKŻE: Seat uruchomił internetową platformę sprzedaży aut dostępnych od ręki

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

Wewnątrz deska rozdzielcza otrzymała nową, miękką w dotyku powierzchnię i nieco zmienione detale, fotele mają nowe materiały obicia, poprawione zostało oświetlenie wewnętrzne – po raz pierwszy jest także z tyłu. Centralny ekran dotykowy powiększono do 8,25 (w wersji standardowej) lub 9,2 cala co zdecydowanie nadaje wnętrzu Arony bardziej nowoczesny wygląd. Zwłaszcza w połączeniu z 10,25-calowym cyfrowym wyświetlaczem przyrządów. Ponadto dostępna jest aplikacja na smartfona, która łączy nas z samochodem i jest ulepszone sterowanie głosem reagujące na polecenie „Hola Hola”. Bagażnik z podwójną podłogą połyka do 400 litrów.

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

Ulepszona została gama elektronicznych systemów wspomagania. Jest tu aktywny tempomat, asystenta pasa ruchu Lane Assist, system monitorowania martwego pola Side Assist oraz system rozpoznawania znaków drogowych. Dodano asystenta świateł drogowych High Beam Assist.

CZYTAJ TAKŻE: Seat podał ceny zmodernizowanej Ateki

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl