Tesli zaczyna przybywać elektrycznej konkurencji. Na rynku pojawił się Porsche Taycan, a parę dni temu Audi zaprezentowało model e-tron GT. To bezpośredni konkurenci dla amerykańskiej firmy. Z małymi zmianami stylistycznymi Tesla do oferty wprowadziła dwie nowe wersje: „Plaid” oraz „Plaid+” wyposażonymi w trzy silniki elektryczne, które generują odpowiednio 1020 i 1100 KM.
CZYTAJ TAKŻE: Tesla musi wycofać 12 300 egzemplarzy Modelu X
Tesla Model S Plaid.
Tesla Model S Plaid
Dzięki zwiększeniu mocy, Model S Plaid (1020 KM) ma wg. danych producenta przyspieszać do 100 km/h w czasie 2,1 sekundy i rozpędzać się do 322 km/h. Z kolei mocniejszy wariant „Plaid+” (1100 KM) ma podobno być najlepiej przyspieszającym samochodem produkcyjnym w historii, zarówno pod względem sprintu do 100 km/h, jak i czasu pokonania 1/4 mili. Przyspieszenie do pierwszej setki Tesla opisuje jako <2.1 sekundy. Wariant „Plaid” zawitał również do Modelu X. 1020 KM ma pozwolić elektrycznemu SUV-owi rozpędzić się do 100 km/h w przeciągu 2,6 sekundy, a 1/4 mili pokonać w 9,9 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi 262 km/h.