Swace to owoc współpracy z Toyotą. Jego nadwozie nie odbiega znacząco od pierwowzoru – Corolli. Wśród różnic można dostrzec nieco inaczej zaprojektowane przód, zmienione emblematy, nowe wzory felg. Do napędu nowego modelu Suzuki posłużyła hybrydowa jednostka napędowa. Jest to układ składający się z silnika elektrycznego oraz benzynowego o objętości 1,8-litra o łącznej mocy 122 KM, zsynchronizowanego z bezstopniową przekładnią E-CVT. Suzuki dobrze trafiło, bo hybryda Toyoty to właściwie najlepiej opracowany układ napędowy tego typu jaki jest obecnie na rynku. Dzięki temu napędowi Suzuki łatwiej będzie osiągnąć wyśrubowane, europejskie limity spalin. Swace dostępny będzie wyłącznie z jednym silnikiem i nadwoziem kombi.
CZYTAJ TAKŻE: Suzuki Across: Flagowy model japońskiej marki
Suzuki Swace.
Cena nowego modelu w Polsce rozpoczyna się od 103 500 zł. Auto jest dostępne w dwóch wariantach wyposażenia. Podstawowa – Premium Plus – kosztuje wspomniane 103 500 zł. W standardzie do dyspozycji są m.in. światła LED, 2-srefowa klimatyzacja, podgrzewana kierownica i siedzenia, automatyczna klimatyzacja, 16-calowe alufelgi czy 8-calowy wyświetlacz centralny. Wśród systemów bezpieczeństwa oferowanych w cenie auta, można wymienić m.in.: Pre-Collision System (PCS) – układ reagowania przedkolizyjnego, Lane Tracing Assist (LTA) – asystent utrzymania pasa ruchu, Dynamic Radar Cruise Control (DRCC) – inteligentny tempomat adaptacyjny, Road Sign Assist (RSA) – układ rozpoznawania znaków drogowych.