Suzuki Swace: Ceny kombi z napędem hybrydowym

Suzuki ma w swojej ofercie nowy model. To rodzinne kombi z napędem hybrydowym, które nazwano Swace. Polski importer opublikował właśnie jego cenę.

Publikacja: 10.12.2020 12:30

Suzuki Swace: Ceny kombi z napędem hybrydowym

Foto: moto.rp.pl

Swace to owoc współpracy z Toyotą. Jego nadwozie nie odbiega znacząco od pierwowzoru – Corolli. Wśród różnic można dostrzec nieco inaczej zaprojektowane przód, zmienione emblematy, nowe wzory felg. Do napędu nowego modelu Suzuki posłużyła hybrydowa jednostka napędowa. Jest to układ składający się z silnika elektrycznego oraz benzynowego o objętości 1,8-litra o łącznej mocy 122 KM, zsynchronizowanego z bezstopniową przekładnią E-CVT. Suzuki dobrze trafiło, bo hybryda Toyoty to właściwie najlepiej opracowany układ napędowy tego typu jaki jest obecnie na rynku. Dzięki temu napędowi Suzuki łatwiej będzie osiągnąć wyśrubowane, europejskie limity spalin. Swace dostępny będzie wyłącznie z jednym silnikiem i nadwoziem kombi.

CZYTAJ TAKŻE: Suzuki Across: Flagowy model japońskiej marki

""

Suzuki Swace.

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

Cena nowego modelu w Polsce rozpoczyna się od 103 500 zł. Auto jest dostępne w dwóch wariantach wyposażenia. Podstawowa – Premium Plus – kosztuje wspomniane 103 500 zł. W standardzie do dyspozycji są m.in. światła LED, 2-srefowa klimatyzacja, podgrzewana kierownica i siedzenia, automatyczna klimatyzacja, 16-calowe alufelgi czy 8-calowy wyświetlacz centralny. Wśród systemów bezpieczeństwa oferowanych w cenie auta, można wymienić m.in.: Pre-Collision System (PCS) – układ reagowania przedkolizyjnego, Lane Tracing Assist (LTA) – asystent utrzymania pasa ruchu, Dynamic Radar Cruise Control (DRCC) – inteligentny tempomat adaptacyjny, Road Sign Assist (RSA) – układ rozpoznawania znaków drogowych.

""

Suzuki Swace.

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

Bogatsza odmiana – Elegance – to wydatek minimum 117 500 zł. Do wyposażenia standardowego dodano: system bezkluczykowego dostępu do samochodu, system Blind Spot Monitor (monitoring martwej strefy z sygnalizacją w lusterkach), czujniki parkowania z przodu i z tyłu, oświetlenie wnętrza ambient, kamerę cofania, Rear Cross Traffic Alert – ostrzeganie o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu, ładowarkę indukcyjną oraz skórzaną tapicerkę.

""

Foto: moto.rp.pl

Ceny konkurencji:
Hyundai Ioniq Hybrid (141 KM) – od 109 200 zł
Kia Ceed Kombi PHEV (141 KM) – od 127 990 zł
Renault Megane Grandtour E-Tech Plug-in Hybrid Intens (160 KM) – od 133 900 zł
Toyota Corolla Touring Sports Hybrid Comfort (122 KM) – od 96 400 zł

Tak naprawdę na rynku dla Suzuki Swace ma na rynku tylko jednego prawdziwego konkurenta i jest nim Toyota Corolla Kombi. Innych modeli kombi z hybrydowym silnikiem w tym segmencie nie ma. Dla szerszego porównania cenowego dobraliśmy hybrydy plug-in oraz Ioniqa wyposażonego w napęd hybrydowy.

Swace to owoc współpracy z Toyotą. Jego nadwozie nie odbiega znacząco od pierwowzoru – Corolli. Wśród różnic można dostrzec nieco inaczej zaprojektowane przód, zmienione emblematy, nowe wzory felg. Do napędu nowego modelu Suzuki posłużyła hybrydowa jednostka napędowa. Jest to układ składający się z silnika elektrycznego oraz benzynowego o objętości 1,8-litra o łącznej mocy 122 KM, zsynchronizowanego z bezstopniową przekładnią E-CVT. Suzuki dobrze trafiło, bo hybryda Toyoty to właściwie najlepiej opracowany układ napędowy tego typu jaki jest obecnie na rynku. Dzięki temu napędowi Suzuki łatwiej będzie osiągnąć wyśrubowane, europejskie limity spalin. Swace dostępny będzie wyłącznie z jednym silnikiem i nadwoziem kombi.

Parking
Mazda CX-5 – wszystko, co dobre, ma swój koniec
Materiał Promocyjny
Ukryj auto, odzyskaj spokój i przestrzeń
Parking
Międzynarodowy dzień dbania o samochód
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy