Suzuki Across: Flagowy model japońskiej marki

Tak dużego samochodu Suzuki dawno nie miało w swojej ofercie. Suzuki Across to pierwszy owoc bliskiej współpracy Suzuki z Toyotą.

Publikacja: 27.10.2020 23:56

Suzuki Across: Flagowy model japońskiej marki

Foto: moto.rp.pl

""

Współpraca Suzuki i Toyoty dała swój pierwszy owoc. Across to model, który powstał w ramach europejskiej części współpracy marek.

moto.rp.pl

CZYTAJ TAKŻE: Suzuki wprowadza na rynek Jimny z homologacją ciężarową

""

Suzuki Across bazuje na Toyocie. Suzuki różni się od Rav4 stylistycznymi detalami. Przód został najbardziej zmodernizowany w stosunku do oryginału.

moto.rp.pl

""

Zmiany wpłynęły na długość karoserii Suzuki. Across ma 4635 mm, czyli o +35 mm więcej niż RAV4. Rozstaw osi pozostał bez zmian i wynosi 2690 mm.

moto.rp.pl

""

We wnętrzu nie ma dużych zmian. Zmodernizowana została jedynie kierownica. Reszta, czyli np. czytelny nowoczesny kokpit z częściowo cyfrowym zestawem zegarów i 9-calowym, dotykowym ekranem systemu multimedialnego z obsługą Apple CarPlay, Android Auto i Mirror Link zaadoptowano od RAV4.

moto.rp.pl

""

Umowa pomiędzy markami zakłada, że Suzuki będzie sprzedawać model Toyoty wyłącznie z jedną wersją silnikową. Tak więc przyszli klienci Acrossa będą zdani na hybrydę w wersji plug-in. To topowy napęd Rav4.

moto.rp.pl

""

Suzuki będzie napędzane 2,5 litrową jednostką napędową o mocy 185 KM połączoną z dwoma silnikami elektrycznymi (przedni – 134 kW oraz tylny 40 kW) i z przekładnią e-CVT. Łączna moc zestawu wynosi 306 KM.

moto.rp.pl

""

Będzie to pierwsza hybryda plug-in oferowana przez Suzuki.

moto.rp.pl

""

Dystans jaki będzie można pokonać w trybie elektrycznym określono na 75 km. Jest to możliwe przez zastosowanie w aucie akumulatorów o pojemności 18,1 kWh.

moto.rp.pl

""

Across pojawi się na rynku jesienią tego roku, produkowany będzie w Wielkiej Brytanii i oferowany tylko w Europie.

moto.rp.pl

""

Na liście wyposażenia seryjnego znajdziemy m.in.: Układ reagowania przedkolizyjnego (PCS) – pomaga zapobiegać kolizjom z innymi pojazdami, pieszymi i rowerzystami…

moto.rp.pl

""

…Asystent utrzymania pasa ruchu…

moto.rp.pl

""

…Układ rozpoznawania znaków drogowych…

moto.rp.pl

""

…Tempomat adaptacyjny…

moto.rp.pl

""

…System monitorowania martwego pola w lusterkach…

moto.rp.pl

""

…System ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu.

moto.rp.pl

CZYTAJ TAKŻE: Test | Suzuki Ignis: Nietuzinkowy maluch

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

Parking
Naszpikowane technologiami Volkswageny na wyciągnięcie ręki w niezwykłym finansowaniu
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy
Parking
Lexus RX 450h: Suma dobrych cech
Parking
Chińska droga do taniej elektromobilności