Za marką Changhe kryje się BAIC Group, chińskie państwowe przedsiębiorstwo, które współpracuje również z koncernem FCA, General Motors, Hyundaiem i Mercedesem. To czwarty co do wielkości producent samochodów w Chinach. W ramach działalności licencyjnej BAIC produkował w przeszłości różne modele oparte na Suzuki, w tym Wagon R+. Aby w pełni wykorzystać okres ważności licencji, Chinczycy wprowadzą ponownie ten model, tym razem skonfigurowany jako elektryczny dostawczak.
Podobnie jak oryginał, Change ma czworo drzwi, ale w tylnej części nadwozia nie ma okien. Pod karoserią o długości 3,4 metra zamontowany jest silnik elektryczny o mocy 18 KM i akumulator o pojemności 8 lub 10 kWh. Producent określa zasięg na 100 km. W Chinach cena bazowego modelu wyniesie 4590 euro.
BAIC chce wyjść ze swoimi produktami na rynki globalne. Być może elektryczny Wagon R trafi do Europy. Również Maruti Suzuki India zaprezentowało w tym roku elektryczną wersję Wagon R, który ma zostać wprowadzony do produkcji w tym roku z zasięgiem 130 km.